استاندار فارس:مردم تصمیم‌گیرنده موثر برای سرنوشت خود هستند

شیراز-ایرنا-استاندار فارس ضمن دعوت از اهالی این استان برای به صندوق انداختن رای خود در ساعات اولیه رای گیری گفت: اهالی استان پهناور فارس و مردم ایران، موثرترین تصمیم گیرندگان برای تعیین سرنوشت خود هستند.

محمدهادی ایمانیه جمعه ۱۱ اسفند همزمان با آغاز فرآیند رأی‌گیری داوزدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) شیراز افزود: به روح مطهر حضرت امام و شهدای عزیزی که این راه را باز کردند که مردم ایران بتوانند خود در تعیین سرنوشت شان دخالت کنند و موثرترین تصمیم گیرنده برای تعیین سرنوشت خود باشند، درود می‌فرستیم.

استاندار فارس ادامه داد: امروز هم که رسماً انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شده باز هم مردم ما در صحنه حاضرند و با حضور پرشکوه و پررنگ خود برای تعیین سرنوشت رای می دهند و نشان خواهند داد که هم تقوا را رعایت می‌کنند و هم دیانت دارند.

استاندار فارس ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امید است که متخصصان امور را به عهده بگیرند و مبارز با فساد را سرلوحه فعالیت‌ها و تصمیمات خود قرار دهند.

وی ضمن دعوت از اهالی فارس برای حضور و رای دادن در ساعات اولیه زمان رای‌گیری، بیان کرد: امید داریم که منتخبان ملت منافع ملی را بر منافع شخصی و خانوادگی خود ترجیح دهند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سه هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای استان فارس برگزار خواهد شد.

در استان فارس انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای برگزیدن ۱۸ نماینده در ۱۵ حوزه انتخابیه و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب پنج عضو برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha