۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85403444
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور پرشورتر مردم در انتخابات امنیت را پایدارتر می کند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هر چقدر مردم حضور پرشوری در انتخابات امروز داشته باشند، امنیت کشور و ملت پایدارتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز جمعه با حضور در شعبه ۳۳ اخذ رای واقع در مسجد جامع سنندج اظهار کرد: شواهد نشان می دهد حضور مردم کردستان در این انتخابات از دوره‌های قبل بهتر خواهد بود.

وی یادآور شد: هر کسی احساس تکلیف می‌کند زودتر بیاید و با رای‌دادن به تکلیفش عمل کند، چراکه در توسعه کشور بسیار تاثیرگذار است.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات نماینده‌های خود را انتخاب می‌کنند و چهار سال آینده را به افرادی می‌سپارند که مقدرات و قوانین کشور را پویاتر تصویب کنند و از آن بهره ببرند.

در این دوره ۱۳۲ کاندیدا در کردستان برای کسب ۶ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی با هم رقابت خواهند کرد که به تفکیک برای بیجار ۲۹ کاندیدا، سقز و بانه ۱۱، سنندج، دیواندره و کامیاران ۴۸، قروه و دهگلان ۲۴ و مریوان و سروآباد هم ۲۱ کاندیدا رقابت می‌کنند. تعداد کاندیداهای انتخابات دوازدهم نسبت به دوره قبل که ۹۸ نفر بودند، ۴۱ درصد افزایش دارد.

۲۵ هزار نفر در ۱۲۹۶ شعبه رای در بخشداری‌ها و فرمانداری‌های تابعه استان کردستان متصدی برگزاری انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha