۱۲۰مرکز نیکوکاری چهارمحال و بختیاری آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرحهای حمایتی در آستانه فرارسیدن عید نوروز گفت: ۱۲۰ مرکز نیکوکاری استان در آستانه سال جدید آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

جاسم محمدی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف همدلی و کمک به نیازمندان با شعار "نوروز را هدیه دهیم" برگزار می‌شود، افزود: به دلیل تقارن ایام نوروز امسال با ماه مبارک رمضان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای جشن نیکوکاری از نیمه شعبان در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال پایگاه‌های خیابانی در اماکن پرتردد و سطح شهر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی دایر نمی‌شود، گفت: مراکز نیکوکاری و همچنین ادارات کمیته امداد آماده دریافت کمکهای مردمی است.

محمدی با اشاره به روش‌های غیرحضوری در نظر گرفته شده برای جمع‌آوری کمکهای مردمی در استان افزود: شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

به گفته محمدی، در جشن نیکوکاری پارسال بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد و پیش‌بینی می‌شود در سالجاری این مزان تا ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال سه هزار نفر خودکفا و از چرخه حمایت خارج شدند، گفت: تا آخر سال جشن خودکفایی وتوانمندسازی ۲ هزار نفر دیگر از مددجویان برگزارخواهد شد.

به گزارش ایرنا،هم اکنون ۴۳ هزار و ۵۰۰ خانواده با ۱۰۱ هزار نفر جمعیت زیرپوشش کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری قراردارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha