۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد پرداخت شد

شهرکرد - ایرنا - مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور گفت: ۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سالجاری تاکنون به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی عاشوری روز پنجشنبه در آیین افتتاح ساختمان جدید صندوق امداد ولایت استان افزود: این تسهیلات به ۲۵۰ هزار نیازمند و مددجو پرداخت شده است که از این میزان ۷۲۰ میلیارد ریال به ۹۷هزار نفر از نیازمندان و مددجویان استان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد.

وی گفت: این صندوق از سال ۱۳۹۵ با مجوز بانک مرکزی برای ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه به نیازمندان فعال شده است.

به گفته وی، در سالجاری ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به نیازمندان و مددجویان زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سپرده‌گذاری‌های هر استان برای نیازمندان همان استان هزینه می‌شود، گفت: مردم و خیران برای سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اقدام کنند.

امسال ۷۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان و نیازمندان چهارمحال و بختیاری پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از ابتدای سالجاری ۷۲۰میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد ولایت به سه‌هزار و ۷۰۰ نفر از نیازمندان و جامعه هدف استان پرداخت شد.

جاسم محمدی با اشاره به اینکه فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان از پنج سال گذشته در یک محل استیجاری آغاز شده بود، گفت: ساختمان جدید صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان در زمینی به مساحت ۲۲۰ مترمربع و با اعتباری افزون بر ۲۵میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی تعداد مشترکان صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان را ۱۳۲ هزار نفر عنوان و افزود: تسهیلات این صندوق به مددجویان و نیازمندان دارای دهک‌های یک تا پنج پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با دعوت از مردم استان برای افتتاح حساب در این صندوق گفت: ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون۴۵هزار خانوار استان چهارمحال و بختیاری با جمعیتی بیش از ۱۰۲هزار نفر معادل ۱۵درصد جمعیت استان زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha