توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری

شهرکرد - ایرنا- توزیع پنج هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد چهارمحال و بختیاری همزمان با هفته احسان و نیکوکاری آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: در این هفته و همزمان با جشن احسان۳۸۶ سری جهیزیه، ۵۹۰ دستگاه لوازم ضروری زندگی توزیع و ۷۸۲ واحد مسکن نیز به مددجویان واگذار شد.

جاسم محمدی روز سه‌شنبه در جشن احسان و نیکوکاری افزود: برگزاری جشن نیکوکاری از جمله برنامه‌های این نهاد در آستانه ورود به سال جدید و در راستای تأمین بخشی از نیازهای معیشتی مددجویان است.

وی با تشکر از مشارکت دستگاه‌های اجرایی، سازمان، مووسسات خیریه و مردم نیکوکار استان برای حمایت از مددجویان این نهاد گفت: برای حمایت از خیران آیین تقدیر از خیران و نیکوکارانی که در طول سال ۱۴۰۲ در راستای ارائه خدمات به نیازمندان با این نهاد همکاری داشته‌اند نیز برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه تمام مراکز نیکوکاری استان و ادارات کمیته امداد آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، افزود:شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و همچنین واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت از روش‌های غیرحضوری کمک به نیازمندان در آستانه نوروز است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۴۵هزار خانوار با جمعیتی بیش‌از ۱۰۱هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha