تیم والیبال شهرداری ارومیه میهمان شهداب یزد/ درفکر فتح دژ تسخیرناپذیر

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی امروز میهمان شهداب یزد است که این تیم در ۱۱ دیدار از ۱۲ بازی خانگی خود پیروز میدان بوده و آخرین بازی خود را مقابل تماشاگران خودی برگزار می کند؛ البته یاران علیزاده در فکر فتح این دژ تسخیر ناپذیر در هفته ماقبل پایانی هستند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهداب یزد و شهرداری ارومیه از ساعت ۱۶ امروز، چهارشنبه همزمان با پنج دیدار دیگر در شهر یزد آغاز خواهد شد.

در این دیدار شاگردان عبدالرضا علیزاده با فکر برد مقابل تیم قدرتمند شهداب یزد به میدان می روند تا برد دیدار رفت را تکرار کنند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه هرچند با برد در این دیدار، به رتبه بالاتر از هفتمی نقل مکان نخواهد کرد ولی برای تثبیت این جایگاه نیز به این پیروزی نیاز مبرم دارد.

این تیم ۲ حریف رده هشتمی و نهمی شامل چادرملوی اردکان و پاس گرگان را در تعقیب خود می بیند که در صورت باخت به شهداب می توانند جای این شهرداری ارومیه را گرفته و حتی باعث خارج شدن شهرداری از جمع هشت تیم راه یافته به پلی آف شوند.

شهرداری ارومیه در دیدارهای خارج از خانه خود به ویژه در دور برگشت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور نتایج قابل قبولی گرفته و از ۱۱ دیدار، صاحب چهار برد، ۲ باخت سه بر ۲ و کسب ۱۴ امتیاز شده است.

البته این تیم در دور رفت فقط یک برد خارج از خانه داشته و سه برد خارج از خانه را در دیدارهای دور برگشت کسب کرده که یکی از آنها در مقابل تیم نخست جدول ( فولاد) در سیرجان بوده است.

ولی حکایت تیم شهداب در دیدارهای داخل خانه متفاوت است؛ این تیم از ۱۲ دیدار پیشین خود در یزد، ۱۱ برد به دست آورده و تنها مقابل فولاد سیرجان باخته است؛ از ۳۶ امتیاز ممکن در داخل خانه ۳۰ امتیاز را از آن خود کرده و به هیچ حریفی در یزد رحم نکرده است.

حالا شاگردان علیزاده که در دور برگشت بازی های بسیار قابل توجهی از خود به نمایش گذاشته اند و از ۱۱ دیدار هشت برد به دست آورده اند، به فکر برد مقابل شهداب یزد هستند تا تقریبا صعود خود را به پلی آف مسجل کنند؛ امری که بسیار سخت بوده ولی می تواند از دست بازیکنان مستعد شهرداری ارومیه برآید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha