۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۱۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85410832
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

همدانی‌ها امروز رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی شوند

همدان-ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن بیستمین سالروز تاسیس کتابخانه های عمومی کشور امروز ۱۷ اسفند علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری در کتابخانه های عمومی به صورت رایگان عضو شوند.

عاطفه زارعی روز پنجشنبه در در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر استان برگزار می شود،اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ با مراجعه حضوری به هر یک از کتابخانه‌های عمومی، به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شوند.

وی اظهار کرد: مخاطبان همچنین می‌توانند با مراجعه به سامانه سامان و پرتال‌های کتابخانه‌ای و دریافت کد تخفیف عضویت رایگان، به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: اعتبار کدهای تخفیف عضویت رایگان تا ۲۹ اسفند ماه خواهد بود و فهرست پرتال کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی نیز در نشانی www.samanpl.ir در دسترس است.

زارعی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی به این مناسبت در نظر گرفته شده است،افزود: عضویت رایگان، کتابخانه گردی، کاشت نهال، نظامی خوانی و انواع رویدادهای فرهنگی پیش بینی شده است.

استان همدان دارای ۱۱۹ باب کتابخانه‌ عمومی شامل ۷۱ باب شهری، ۴۶ باب روستایی و یک باب سیار شهری با یک میلیون و ۴۰۰ هزار نسخه کتاب است که به بیش از ۶۰ هزار عضو خدمات ارائه می‌دهد و حدود ۳۰۰ کتابدار در این کتابخانه‌ها مشغول فعالیت هستند.

از این تعداد ۱۰۷ باب کتابخانه به طور مستقیم زیرنظر نهاد کتابخانه‌های عمومی است و ۱۲ مورد به صورت مشارکتی با دستگاه‌های دیگر اداره می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha