۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85410912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۸ هزار بازرسی از بازارهای کردستان انجام شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۲۲
کد خبر: 85410912
۲۸ هزار بازرسی از بازارهای کردستان انجام شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از اول امسال تا پایان بهمن ۲۸ هزار و ۲۴۲ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی در سطح بازار استان انجام شد.

بختیار خلیقی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد بازرسی با تشکیل ۲ هزار و ۹۵۶ پرونده و احراز ۳ هزار و ۲۳۴ مورد تخلف انجام شد که منجر به صدور ۳۶۰ میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان شده است.

وی افزود: در سال جاری تعداد گشت‌های مشترک هشت مورد بود که ۹۰۳ مورد پرونده تشکیل و ۸۳۲ تخلف کشف شد و منجر به صدور ۲۳ میلیارد ریال جریمه برای متخلفان شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اضافه کرد: در بحث قاچاق هم ارزش ریالی پرونده‌ها ۹.۹ میلیارد ریال بوده و تعداد بازرسی‌ها چهارهزار و ۱۰۹ مورد بوده که ۱۹۹ مورد پرونده تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تعداد بازرسی از انبارها نیز ۴۰۴ مورد بوده است، گفت: تعداد پرونده‌ها ۲۴ مورد با ارزش ریالی ۵۳۱ میلیون ریال بوده است.

سامانه تلفنی ۱۲۴ بطور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت مردمی فعال است و مردم می‌توانند هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی از جمله عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha