۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85411112
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الزام دستگاههای اجرایی کرج به پایش قیمت ها

۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85411112
الزام دستگاههای اجرایی کرج به پایش قیمت ها

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرر و فرماندار ویژه کرج، از دستگاههای اجرایی این استان خواست با دقت بازار ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را برای پیشگیری از تخلفات احتمالی رصد کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "یحیی رمضانی" روز پنجشنبه در جمع مدیران کرج، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار را از نیمه دوم بهمن آغاز کردیم و هم اکنون تیم های مجرب بازرسی جهت اجرای طرح نظارت و پایش بازار فعال هستند.

وی هدف از اجرای این طرح نظارتی را رصد دقیق بازار و قیمت ها جهت تسهیل خرید مردم دانست و افزود: در این بازرسی ها از ظرفیت اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی بهره می گیریم.

فرماندار ویژه کرج کالاهای تحت پایش در طرح نظارتی نوروز و رمضان را شامل گوشت و مرغ و لبنیات و میوه دانست و بیان کرد: علاوه بر کالاها و خدمات پرمصرف مردم، قیمت آش و حلیم و شیرینی و آجیل نیز رصد می شود.

رمضانی، اجرای طرح نظارتی را در مناطق درون و برون شهری اعم از فروشگاه های بزرگ زنجیره ای تا رستوران های بین راهی عنوان کرد و گفت: همچنین نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای و انبارها و سردخانه ها و مراکز عمده نگهداری کالا و شرکت های پخش نیز در برنامه وجود دارد.

وی با تاکید بر رصد زنجیره تامین تا توزیع کالا، خاطرنشان کرد: خریداران می توانند هرگونه شکایت بابت گرانفروشی و احتکار را با سامانه شبانه روزی ۱۲۴ در میان بگذارند.

در استان البرز بیش از ۱۲۰ هزار صنف فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha