راهپیمایی گسترده مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه

ساری- ایرنا- راهپیمایی گسترده مردم مازندران در حمایت از مردم مظلوم غزه امروز (جمعه) بعد از برگزاری نماز جمعه در شهرهای این استان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی سراسری حمایت از مردم غزه امروز جمعه در مازندران برگزار شد و شهروندان مازندرانی با به اهتزاز در آوردن پرچم کشور فلسطین، همبستگی خود را با مردم مظلوم غزه ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی ها شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا سردادند و خواستار حمایت مسلمانان و آزادیخواهان جهان از مردم مظلوم غزه و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

مردم مرکز مازندران از میدان شهدا تا میدان ساعت راهپیمایی کردند و با حضورشان در این راهپیمایی اعلام کردند که در کنار مردم فلسطین در مقابل جنایت نسل کشی و گرسنگی اعمال شده به مردم غزه توسط اشغالگران صهیونیست ایستاده اند و تاکید کردند فعالیت های خستگی ناپذیر مردم کشورمان برای حمایت از مردم غزه و فلسطین ادامه دارد.

علاوه بر ساری در ۲۱ شهرستان دیگر مازندران نیز این راهپیمایی حمایتی از مردم غزه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در بیانیه خود از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند که به عنوان یک وظیفه اسلامی و اخلاقی در قبال مردم غزه و فلسطین، کالاهای آمریکایی و رژیم اسرائیل و شرکت‌های حامی آنها را تحریم کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ در پاسخ به بیش از هفت دهه جنایات رژیم صهیونیستی، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha