۲۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85414943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجهیز ۶ فضای آموزشی برای اسکان مسافران نوروزی در ملایر

همدان- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: ۶ مدرسه در قالب ۳۹ کلاس درس و یک مرکز رفاهی با ۱۵ سوئیت برای ارائه خدمات اسکان فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ تجهیز و آماده‌سازی شده است.

«مهدی عابدینی‌نیا» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این فضاهای آموزشی روزانه ظرفیت پذیرش ۲۵۰ مسافر را دارند.

وی افزود: پایگاه پذیرش اسکان در اداره آموزش و پرورش ملایر، دبیرستان نمونه سیفیه، نمونه حاج محمد ملایری، دبیرستان شبانه‌روزی حاج رهبر، دبستان شهید مدنی و دبیرستان دوره اول حاج محمد ملایری ۶ مرکز آموزشی هستند که برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز امسال تجهیز شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر بیان کرد: علاوه بر این مرکز رفاهی زنده یاد اکبری (خانه معلم) با ۱۵ سوئیت و ظرفیت سه و چهار نفره برای اسکان مسافران تجهیز شده است.

عابدینی‌نیا ادامه داد: با توجه به هم‌زمانی ایام عید نوروز ۱۴۰۳ و ماه مبارک رمضان، اقدامات لازم برای استقبال از این ماه و اطلاع‌رسانی در خصوص رعایت شئونات انجام شده است.

وی با بیان اینکه محل‌های اسکان فرهنگیان در ورودی‌های شهر و خیابان‌های منتهی به مراکز اسکان اطلاع‌رسانی خواهد شد، بیان کرد: اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه آغاز و تا دوازدهم فروردین ادامه دارد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر گفت: اولویت اسکان با فرهنگیان است و تمام تلاش ما استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در این شهرستان برای اسکان مناسب و رفاه میهمانان فرهنگی در ایام نوروز است.

عابدینی‌نیا یادآور شد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن فضایی مناسب، فرهنگیانی که به شهرستان ملایر سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی و جاذبه‌های دیدنی جهان شهر ملایر بازدید کنند.

به گزارش ایرنا؛ در ایام نوروز ۱۴۰۳ در سه منطقه آموزشی ملایر، سامن و جوکار در مجموع ۵۰ فضای َآموزشی با ظرفیت اسکان روزانه ۳۳۰ نفر تجهیز و آماده‌سازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha