۱۲ هزار دانش‌آموز نیشابوری دوره پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری را گذراندند

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: ۱۲ هزار دانش آموز این شهرستان دوره آموزشی آشنایی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال را گذراندند.

سیدحمید حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه آموزشی با توجه به در پیش رو بودن چهارشنبه پایانی سال از ابتدای اسفند ماه با حضور کارشناسان واحد آموزش همگانی در مدارس شهرستان نیشابور آغاز شده است.

وی اجرای این طرح در سطح مدارس را در راستای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان به منظور پیشگیری از خطرات و حوادث چهارشنبه آخر سال دانست و تاکید کرد: دانش آموزان در این کارگاه ها نحوه امدادخواهی از اورژانس و ارائه کمکهای اولیه در اورژانسهای سوختگی را فرا گرفتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: این دوره آموزشی را کارشناسان فوریت پزشکی در بیش از ۳۴ مدرسه شهرستان های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه برگزار کردند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha