۱۳ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال در نیشابور امدادرسانی شدند

مشهد- ایرنا- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: از عصر امروز تا کنون به ۱۳ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال در این شهرستان امدادرسانی شده است.

سید حمید حسینی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد سه مصدوم به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن و پنج مصدوم به بیمارستان حکیم نیشابور مراجعه کرده اند.

وی ادامه داد: تعداد مراجعان به محل استقرار اتوبوس آمبولانس در ابتدای جاده باغرود نیز پنج مورد بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: جراحت صورت، دست و اندام بر اثر انفجار ترقه از اهم شکایات مصدومان و مجروحان به شمار می رود.

حسینی افزود: حضور کارشناسان اورژانس کماکان در سطح شهر ادامه دارد و اورژانس تا آخرین ساعات امشب در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

۱۳ مصدوم ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال در نیشابور امدادرسانی شدند


بی احتیاطی و عدم رعایت توصیه های پیشگیرانه، کودک ۱۳ ساله را روانه بیمارستان کرد

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور گفت: ساعت ۱۸ امروز در نخستن حادثه نوجوان ۱۳ ساله ای با حضور در بیمارستان ۲۲ بهمن که از آسیب به چشم، صورت و ناحیه دست بر اثر انفجار ترقه شکایت داشت تحت درمان و مراقب های درمانی قرار گرفت.

حسینی افزود: والدین توجه داشته باشند کودکان مواد آتش زا و ترقه ها را در نقاط غیرقابل دید و وسایل شخصی خود مخفی می کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha