۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85417360
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

هشت پروژه در موسیان بهره برداری و کلنگ زنی شد

۲۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۹
کد خبر: 85417360
هشت پروژه در موسیان بهره برداری و کلنگ زنی شد

ایلام - ایرنا - آیین بهره‌برداری از هشت پروژه شامل افتتاح سه پروژه و پنج پروژه کلنگ‌زنی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی شهرستان دهلران در بخش موسیان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار ویژه دهلران روز چهارشنبه در آیین افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها، اظهار کرد: امسال اعتباری بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمران شهری موسیان هزینه شده است.

"لطیف صادقی" با اشاره به خدمات و اقدامات دولت در بخش موسیان، اظهار کرد: مهم‌ترین این پروژه‌ها شامل مجتمع ورزشی، سیل بند، جدول گذاری و زیرسازی در حوزه مسکن مهر است و همچنین عملیات درختکاری در پارک جنگلی شهرداری و سایر نقاط شهر موسیان در حال انجام است.

امام جمعه ایلام با تاکید بر اینکه باید پیگیری‌های لازم برای به نتیجه رساندن پروژه‌های بخش موسیان توسط مسئولان انجام شود، افزود: با تزریق اعتبارات بایستی زمینه‌های لازم را برای تسریع در کار این پروژه‌ها فراهم کرد.

حجت الاسلام "سید محسن موسوی" تصریح کرد: خوشبختانه دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم این شهرستان دارد و امید است که شاهد توسعه بخش موسیان به همت مسئولان شهرستان، این بخش و شهردار و شورای شهر آن باشیم.

هشت پروژه در موسیان بهره برداری و کلنگ زنی شد

بخشدار موسیان نیز در این آیین گفت: اجرای طرح‌های عمران شهری موجب تحول در خدمت رسانی به شهروندان شده است.

"ایرج جامخانه" افزود: بهره برداری از طرح جدول گذاری معابر با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، اجرای سیل بند و جدول گذاری و زیرسازی مسکن مهر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از اقداماتی هستند که در این دولت عملیاتی شده است.

وی گفت: احیاء و راه‌اندازی مجدد واحد ماسه‌شویی شهرداری موسیان از دیگر پروژه‌ها در راستای خدمات شهری است.

شهردار موسیان نیز با اشاره به بهره برداری از مجتمع ورزشی شهر این شهر شامل چمن مصنوعی، والیبال ساحلی و بستکبال، گفت: برای این پروژه ۱۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

هشت پروژه در موسیان بهره برداری و کلنگ زنی شد

عیدی خانه زر تصریح کرد: این مجتمع ورزشی در راستای قدردانی از مقام شامخ شهدا به نام تنها شهید دفاع مقدس شهرداری موسیان شهید "کریم کریمی" نامگذاری شده است.

به گزارش ایرنا، امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران، بخشدار و شهردار موسیان و جمعی از مسئولان این با حضور در مزار شهدای این شهر، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha