۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85421814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۴ درصد دوره‌های سوادآموزی در کردستان محقق شد

۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبر: 85421814
۶۴ درصد دوره‌های سوادآموزی در کردستان محقق شد

سنندج- ایرنا- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: با کلاس‌گذاری انجام شده از کل حجم ابلاغی دوره های سوادآموزی به استان در سال گذشته، حدود ۶۴ درصد آن محقق شد.

گلبهار خسروی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با اتمام مهلت اعلام شده، پرونده ثبت نام و تشکیل کلاس دوره های سواد آموزی در سال گذشته بسته شد.

وی با بیان اینکه کار ثبت نام و تشکیل کلاس‌ها از شهریور ماه سال جاری آغاز شد، افزود: به منظور تسهیل گری و آسان شدن شرایط ثبت نام، طرح محله محور اجرا و ضمن تغییر در شروط و افزایش امتیاز جذب سواد آموزان دوره‌های مختلف و تمدید چند باره، فرآیند کلاس گذاری در ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ به اتمام رسید.

معاون سواد آموزی اموزش و پرورش کردستان حجم ابلاغی سال ۱۴۰۲ استان را ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: در راستای تکمیل فرآیند کلاس‌گذاری تلفیقی در مراحل پایانی حدود ۶۵۰ نفر به حجم استان اضافه شد و در پایان فرایند کلاس گذاری در مجموع ۹ هزار و ۲۳۱ نفر در دوره های سواد آموزی ثبت نام و عملکرد کلی استان در سه دوره به حدود ۶۴ درصد رسید.

وی ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تلاش و پیگیری مسئولان و فعالان این حوزه شاهد اتفاقات خوب و کسب دستاوردهای جدید و ریشه کنی معضل بی سوادی در جامعه باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha