۶.۵ میلیون خودرو از جاده‎‌های همدان تردد کردند

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۶.۵ میلیون دستگاه خودرو از ابتدای طرح نوروزی در ۲۵ اسفند تا روز گذشته از جاده های این استان تردد کردند.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد عصر یکشنبه در نشست قرارگاه طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در ۲۴ ساعت گذشته نیز شاهد عبور و مرور ۷۳۴ هزار دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی استان همدان بوده ایم.

وی اظهار کرد: استان همدان به دلیل وجود یک‌هزار و ۹۰۰ جاذبه تاریخی، گردشگری و طبیعی یکی از چهار استانی است که بیشترین مسافرین و گردشگران را در ایام نوروز امسال اسکان داده است.

استاندار همدان اظهار کرد: همدان هر ساله میزبان بسیاری از مسافرین و گردشگران در ایام نوروز و تابستان است.

قاسمی فرزاد گفت: در طول یک سال گذشته تعداد ۳۱ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان رفع اشکال شده که ۱۰ مورد بیشتر از تعهد تکلیفی استان بوده است و باقی‌مانده نقاط نیز در سال جاری رفع خطر خواهد شد.

استاندار همدان اظهار کرد: در طرح سفرهای نوروزی استان همدان ۳۵ پایگاه، بیش‌از ۲هزار و ۲۰۰ نفر روز امدادگر و ۸۵ خودروی آمبولانس و امدادی و ۱۱ پست ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر درحال خدمت‌رسانی هستند.

وی اظهار کرد: از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال گذشته به جمعیت هلال احمر استان تخصیص یافته و ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات رادیویی (بی سیم و دیجیتال) این جمعیت در استان اختصاص داده شد و همچنین موافقت‌نامه‌های احداث ۹ پایگاه نیز به امضاء رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha