۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85423817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت بیش از چهار میلیون تردد در محورهای استان همدان

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸
کد خبر: 85423817
ثبت بیش از چهار میلیون تردد در محورهای استان همدان

همدان-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: از ابتدای طرح راهداری نوروزی ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دوم فروردین امسال چهار میلیون و ۵۱۴ هزار تردد توسط ۸۰ سامانه فعال تردد شمار در محورهای ارتباطی استان به ثبت رسیده است.

مهرداد آهکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طی این مدت ۴۶۳ هزار ورودی وسایل نقلیه به استان بوده و ۳۹۳ هزار وسیله نقلیه از استان همدان خارج شده است.

وی افزود: نرخ ورودی و خروجی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش داشته است که دلیل آن مصادف شدن تعطیلات عید نوروز با ایام مبارک ماه رمضان است.

وی ادامه داد: پیش بینی ما اوج ترافیک جاده ای در تعطیلات عید سعید فطر است که تمهیدات لازم برای روان سازی ترافیک با آمادگی کامل ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین آلات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه، ۴۲ باب مجتمع خدماتی رفاهی، استقرار در ۴۵ گردنه برفگیر و فعالیت ۵۰ اکیپ واکنش سریع راهداری جهت پیشگیری از هرگونه راهبندان در ایام تعطیلات نوروزی و عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

آهکی افزود: بمنظور ارتقا ایمنی راههای استان در ایام نوروز بیش از هزار و ۸۰۰ کیلومتر خط کشی، هشت هزار کیلومتر شانه سازی، تعدیل شیب شیروانی و پاکسازی پارکینگ جاده ای و حریم راه، ۲۱ کیلومتر نصب نیوجرسی، ۱۸ هزار عدد نصب تابلو و علائم، رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز و رنگ آمیزی و ایمن سازی ۲۰۰ تقاطع در سطح محورهای همدان انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha