۶ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 85426759
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

همه محورهای مواصلاتی فارس باز است/ ترافیک سنگین در دشت ارژن

شیراز - ایرنا - سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در این استان،  گفت: همه محورهای مواصلاتی فارس باز است و تنها در محور شیراز – بوشهر در منطقه دشت ارژن ترافیک سنگین گزارش شده است.

غلامرضا غلامی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: به دنبال سامانه بارشی اخیر که از صبح دیروز فعالیت خود را در فارس آغاز کرده شاهد بارش‌های متناوب و خوبی در استان بودیم و گوراب‌ها، مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی پر و جاری شده است.

وی ادامه داد: با وجود این بارش ها از هیچ یک از شهرستان‌های فارس گزارشی از خسارت و آسیب ناشی از این بارندگی‌های دریافت نشده و با همکاری خوب دستگاه‌های مرتبط بویژه عملکرد راهدای و حمل و نقل جاده‌ای همه محمورهای مواصلاتی استان باز است.

غلامی اضافه کرد: در دشت ارژن (غرب شیراز) چند نقطه آبگرفتگی وجود داشت که با اقدام نیروهای راهداری رفع شد اما پارک‌ دوبله و حتی سه ردیفه خودروها در دوسوی جاده سبب ایجاد ترافیک شده که البته بارندگی نیز به این ترافیک دامن زده است.

سرپرست مدیریت بحران استانداری فارس گفت: تا کنون بارش‌ رحمت الهی بویژه در شمال و شمال غرب فارس بسیار خوب بوده، طوریکه در شهرستان رستم ۱۷۶ میلیمتر باران باریده و در شهر شیراز نیز شاهد بارش ۶۰ میلیمتری تا این لحظه بوده‌ایم.

وی گفت: بر اساس گزارش‌های هواشناسی این سامانه بارشی امشب از استان فارس خارج می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha