والیبال شهرداری ارومیه محکوم به برد مقابل شهداب/بازی مرگ و زندگی شاگردان علیزاده

ارومیه- ایرنا- تیم والیبال شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور مقابل شهداب یزد قرار می گیرد که در صورت برد، شاگردان علیزاده این مسابقه را به بازی سوم می کشند ولی در صورت باخت، پرونده دیدارهای شهرداری ارومیه در لیگ امسال بسته می شود.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و شهداب یزد، از ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

با توجه به اینکه دیدار نخست ۲ تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر امسال با نتیجه سه بر یک به نفع شهداب یزد به اتمام رسیده، در صورت برد دوباره شهداب، این تیم شهرداری را کنار زده و راهی دیدار نهایی خواهد شد تا مقابل فولاد سیرجان قرار بگیرد.

اما در صورتی که شاگردان عبدالرضا علیزاده بتوانند این دیدار را به نفع خود تمام کنند، یک دیدار دیگر در روز جمعه بین ۲ تیم بر گزار خواهد شد تا حریف فولاد سیرجان در فینال مشخص شود.

با توجه به اهمیت این بازی، تمام هم و غم بازیکنان و کادر فنی شهرداری ارومیه برای نباختن در دیدار امروز است تا بتوانند با روحیه ای بهتر در دیدار سوم نیز ظاهر شوند.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور (شهداب) نیز در این دیدار تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا بتواند با کمترین مشکل به دیدار نهایی برسد و مقابل شاگردان عطایی در فولاد سیرجان قرار بگیرد.

۲ تیم شهرداری و شهداب علاوه بر بازی روز دوشنبه که با نتیجه سه بر یک به پایان رسید، در مرحله مقدماتی لیگ برتر امسال نیز ۲ بار مقابل هم قرار گرفته بودند که سهم هرکدام یک پیروزی بود.

شهرداری ارومیه در دیدار رفت در هفته دوازدهم با نتیجه سه بر ۲ مقابل شهداب به پیروزی رسیده بود و یزدی ها نیز در دیدار خانگی خود شاگردان علیزاده را در هفته بیست و پنجم با نتیجه سه بر صفر بدرقه کرده بودند.

البته بسیاری از تماشاگران ارومیه ای در روزهای اخیر خود را به تهران رسانده اند تا تیم محبوب خود را در پایتخت تنها نگذارند و با تشویق های مکرر خود بتوانند زمینه ارتقای روحیه بازیکنان و برد احتمالی شهرداری ارومیه را فراهم کنند.

حال باید منتظر ماند و دید که تیم شهرداری ارومیه برنده این دیدار خواهد بود یا تیم شهداب که از چند بازیکن ارومیه ای نیز بهره مند است، می تواند با برد دوم به دیدار فینال لیگ برتر امسال برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha