۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85433869
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت واحد درمانی در دزفول پلمب شد

۱۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85433869
هشت واحد درمانی در دزفول پلمب شد

دز­فول – ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هشت واحد درمانی این شهرستان در بازدیدهای انجام شده طرح نوروزی پلمب شد.

به گزارش ایرنا محمد رضا ابیض روز چهارشنبه در نخستین نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول در سال جدید در سالن نشست‌های این دانشگاه بیان کرد: دلیل پلمب این واحدهای درمانی وجود برخی نواقص بود که در بازدیدهای به عمل آمده توسط بازرسان دانشگاه، پلمب شد.

وی افزود: بازرسان درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا چهاردهم فروردین امسال ۶۶ مکان درمانی شامل دندانپزشکی، درمانگاه عمومی، رادیولوژی و بیمارستان را بازدید کردند که این روند تا پایان طرح نوروزی ادامه دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول اظهارکرد: طرح سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی دزفول که از ۲۴ اسفند سال گذشته آغاز شده است تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ۴۶ هزار خدمت درمانی توسط بخش‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی دزفول در ایام نوروز امسال به شهروندان و مسافران نوروزی حاضر در این شهرستان ارایه شده است.

بیش از ۱۹ هزار نفر با مراجعه به اورژانس بیمارستان‌های تابعه این دانشگاه و بیش از ۲۷ هزار نفر در مراکز جامع سلامت با اجرای طرح نوروزی، خدمات بهداشتی و درمانی دریافت کردند.

بیش از ۳۲۰ مطب و دفتر کار، ۱۰۳ موسسه خصوصی و دولتی و چهار بیمارستان مصوب و سه بیمارستان در حال ساخت در دزفول وجود دارد.

مرکز بهداشت دزفول در حال حاضر دارای ۲۸ مرکز خدمات‌ جامع سلامت، ۴۴ پایگاه سلامت و ۵۹ خانه بهداشت است که چهار مرکز جامع سلامت به صورت شبانه روزی و یک مرکز دیگر به صورت ۱۲ ساعته فعالیت می‌کنند و جمعیتی حدود ۵۰۰ هزار نفری را پوشش می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha