۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85437731
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان دام‌های روستاییان بیرجند دستگیر شدند

۱۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰
کد خبر: 85437731
سارقان دام‌های روستاییان بیرجند دستگیر شدند

بیرجند- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: سه سارق سابقه‌دار با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت احشام در شهرستان بیرجند دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کاظم صادقی روز یکشنبه در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداری‌های روستاهای اطراف شهرستان بیرجند، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان بیرجند و کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و شیوه‌های نوین کشف جرم موفق به شناسایی سه سارق سابقه‌دار احشام در این شهرستان شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: این افراد که به صورت باندی اقدام به سرقت احشام در شهرستان بیرجند می کردند پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به ۱۳ فقره سرقت احشام از دامداری های شهرستان بیرجند اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ صادقی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha