خانواده خیر سردشتی چهار میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان دیالیز اهدا کردند

مهاباد- ایرنا- خانواده خیر نیک اندیش مرحوم «حاج حسن حداد» سردشت چهار میلیارد ریال را به منظور تکمیل پروژه خیرساز ساختمان دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان اهدا کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سردشت روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اقدام خداپسندانه خیران نیکوکار در کمک به تجهیز حوزه سلامت و رفع مشکلات بیماران به ویژه در مناطق محروم قابل ستایش بوده و این کار ماندگار وراث آن مرحوم، ثواب مستمر و دعای خیّر بیماران و خانواده های آنان بدنبال دارد.

افشین مختاری توانا اضافه کرد: احداث ساختمان دیالیز بیمارستان به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های خیر ساز در سطح استان بوده که در مساحت هزار و ۲۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با ظرفیت ۲۱ تخت مجزار در هر طبقه توسط شورای خیرین سلامت شهرستان سردشت در حال احداث است.

وی اظهار کرد: خیران و اقشار مختلف مردم می توانند کمک های خود را از طریق شماره کارت، حساب و شبا مجازی ۰۱۰۸۲۰۱۹۵۰۰۰۲ و ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۹۴۵۲ و یا IR۷۸۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۸۲۰۱۹۵۰۰۰۲ جهت تکمیل این پروژه واریز کنند.

به گزارش ایرنا، سردشت در جنوب‌ آذربایجان‌غربی و در فاصله ۲۲۵ کیلومتری مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد؛ بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۲۰ تخت فعال به بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان خدمات درمانی عرضه می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha