۲۳ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 1007
کد خبر: 85441485
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلنگ احداث ساختمان اسناد بایگانی تامین اجتماعی اردبیل به زمین زده شد

اردبیل - ایرنا - کلنگ احداث ساختمان اسناد بایگانی و مرکز رفاهی تامین اجتماعی استان اردبیل با حضور میرهاشم موسوی مدیرعامل این سازمان و جمعی از مسئولان استانی به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل روز پنجشنبه در این آیین گفت: ساختمان بایگانی راکد تامین اجتماعی استان اردبیل با زیربنای یک هزار و ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار ۶۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

افشین شیرزاده افزود: ساختمان کنونی بایگانی راکد واقع در بیمارستان سبلان اردبیل به دلیل افزایش پرونده های بایگانی و اسناد و مدارک مرتبط و کمبود شدید فضای فیزیکی و عدم وجود سیستم ایمنی حریق و تهویه مطبوع مشکلات زیادی دارد.

وی از تلاش برای بهره برداری از این پروژه در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با احداث و بهره برداری از ساختمان جدید بایگانی راکد مشکلات و نارسایی های گذشته بر طرف و ارایه خدمات به شرکای اجتماعی و بیمه شدگان آسان و راحت تر و خواهد شد.

وی با اشاره به احداث مرکز رفاهی تامین اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: این مرکز رفاهی در مجموع با زیربنای ۲ هزار و ۲۵۵ مترمربع و با اعتبار ۴۵۰ میلیارد شامل ۱۳ واحد مهمانسرا خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: این مرکز رفاهی سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

شیرزاده ادامه داد: با توجه به اینکه استان اردبیل از قطب های گردشگری در کشور است، احداث چنین مجموعه ای در استان ضروری بود که امروز این امر تحقق یافت.

وی افتتاح و راه اندازی ساختمان جدید و مستقل اداره کل تامین اجتماعی استان با زیربنای یک هزار و ۴۷۰ مترمربع و با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال، تاسیس شعبه تیپ ممتاز شماره ۳ اردبیل، احداث اولین هتل پنج ستاره سازمان در سرعین با زیربنای۱۰ هزار مترمربع اعتبار چهار هزار میلیارد ریال، احداث ساختمان مستقل شعبه پارس آباد و تهاتر ساختمان با شهرداری اردبیل به میزان ۶۰۰ میلیارد ریال برای احداث درمانگاه شماره ۲ اردبیل را از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در سال های اخیر در استان اردبیل عنوان کرد.

وی بازسازی ساختمان شعبه ۲ اردبیل، احداث ساختمان جدید شعبه مشگین شهر با ۲ هزار مترمربع و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار، آغاز مرحله مطالعات و طراحی پروژه احداث مجموعه فرهنگی، ورزشی، رفاهی و آموزشی اردبیل با زیربنای ۱۴ هزار و ۷۵۰ مترمربع و با پنج هزار میلیارد ریال اعتبار و خرید زمین با اعتبار هزار میلیارد ریال برای احداث ساختمان شعبه ۳ اردبیل را از دیگر فعالیت ها و اقدامات مهم سازمان تامین اجتماعی ذکر کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: در طول عمر دولت سیزدهم در مجموع ۱۲ پروژه با اعتبار ۱۵ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف از جمله درمان توسط سازمان تامین اجتماعی به بهره برداری رسیده و یا در دست احداث است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان و جمعیتی افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران هم‌جوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

۶۲۰ هزار نفر یعنی بیش از ۵۰ درصد جمعیت استان اردبیل تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha