بررسی مشکلات ۲ واحد تولیدی در ستاد تسهیل ملارد/ ابلاغ مصوبه به دستگاههای اجرایی

ملارد - ایرنا - جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد که در واحد تولیدی برودت گستر تولید کننده قطعات یخ ساز یخچال به ریاست سرپرست فرمانداری برگزار شد، مشکلات ۲ واحد تولیدی دعوت شده در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در قالب مصوبه برای دستگاه‌های ذیربط ابلاغ گردید.

به گزارش ایرنا، در راستای تحقق شعار سال ( جهش تولید با مشارکت مردم) و به منظور بررسی وضعیت و مشکلات واحدهای تولیدی رافونه تولید کننده مواد شوینده و شرکت برودت گستر تولید کننده قطعات یخ ساز یخچال، امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد روز پنجشنبه از ۲ واحد صنعتی در لکه صنعتی قبچاق بازدید کرد.

براساس این گزارش، همانند سایر جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ملارد، بخش عمده ای از زمان این جلسه به طرح مسائل و خواسته های تولیدکنندگان دعوت شده، پاسخ روسای ادارات دولتی و اتخاذ تصمیم برای برون رفت از این مشکلات اختصاص داشت.

این درخواست ها شامل تامین آب آشامیدنی و صنعتی، افزایش ظرفیت برق و مناسب سازی معابر دسترسی کارگران به شرکت ها بود که تک تک آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازدید سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد از ۲ واحد تولیدی

در بازدید سرپرست فرمانداری ملارد از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی قبچاق، مسائل و مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بررسی مشکلات ۲ واحد تولیدی در ستاد تسهیل ملارد/ ابلاغ مصوبه به دستگاههای اجرایی

در ادامه این بازدیدها که امینی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، بهمنی شهردار ملارد، روسای ادارات صمت و آب و فاضلاب و مدیرعامل شهرک صنعتی قبچاق نیز حضورداشتند، طی نشستی با مدیران این واحدها مسائل و مشکلات آنان مورد بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ و در قالب مصوبه به دستگاه های مربوطه ابلاغ شد.

سرپرست فرمانداری ملارد در این بازدیدها ضمن آشنایی با فعالیت، میزان تولید و اشتغالزایی در این واحدها، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

شرکت رافونه تولید کننده انواع شوینده بهداشتی با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن، توانسته است برای ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کند.

همچنین واحد تولیدی برودت گستر تولید کننده قطعات یخ ساز یخچال با ظرفیت تولید ۲ میلیون و ۴۰۰ قطعه توانسته است برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی کند.

تامین آب صنعتی و آشامیدنی و رسیدگی به معابر دسترسی از درخواست مدیران این ۲ واحد تولیدی از سرپرست فرمانداری بود.

بررسی مشکلات ۲ واحد تولیدی در ستاد تسهیل ملارد/ ابلاغ مصوبه به دستگاههای اجرایی

لکه صنعتی قبچاق با بیش از ۷۰ واحد تولیدی و صنعتی هم اکنون برای ۱۰ هزار نفر شغل ایجاد کرده که با توجه به موقعیت مکانی حدفاصل ۲ بخش مرکزی و صفادشت و همچنین ظرفیت های موجود از قبیل واحدهای نیمه فعال و اراضی با کاربری صنعتی می تواند به قطب اقتصادی و تولیدی غرب استان تهران تبدیل شود.

شهرستان ملارد بیش از ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی دارد که عمدتا در شهرک صنعتی صفادشت و لکه صنعتی قبچاق مستقر هستند.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha