توان موشکی ایران در تنبیه رژیم اشغالگر قدس، معادلات منطقه را به هم زد

یزد- ایرنا- رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه توان موشکی ایران در تنبیه رژیم اشغالگر قدس، معادلات منطقه را به هم زد، گفت: نیروهای مسلح کشورمان در عملیات وعده صادق، توان نظامی خود را مقابل غاصبان صهیونیستی و دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام " احمدرضا پورخاقان " روز شنبه در معارفه رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد افزود: در این عملیات، نیروهای مسلح مقتدر و همیشه آماده ایران اسلامی تنها ۱۰ درصد از توان خود را به منصه بروز و ظهور رساندند.

وی با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی در ابتدا ادعا می‌کرد تا نابودی حماس از پا نمی‌نشیند و امروز پای میز مذاکره با حماس نشسته است ادامه داد: شکست رژیم جعلی صهیونیستی در سایه ایثار و مقاومت مردم فلسطین و غزه مقتدر کسب شد و باید این روحیه تداوم یابد.

این مسئول با بیان اینکه حمله غاصبان صهیونیستی به مردم غزه تاکنون منجر به شکست و رسوایی دشمنان مردم فلسطین شده است ادامه داد: دولت آمریکا و حاکمان سایر کشورهای مستکبر در روزهای ابتدای عملیات طوفان الاقصی برای اعلام پشتیبانی از رژیم اشتغالگر از هیچ کمکی دریغ نکردند.

پورخاقان بیان کرد: حمله به مردم ستمدیده غزه و فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی تاکنون هیچ دستاوردی برای دشمنان نداشته است که اکنون پس از گذشت ۶ ماه، بیش از همیشه ذلت و ماهیت آنها در مقابل مسلمین و ملت‌های دنیا مشخص شد.

وی به اقدام تروریستی اسرائیل غاصب در حمله به کنسولگری ایران در سوریه اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها پس از این حمله بارها پیغام دادند که جمهوری اسلامی تنبیه مختصری در قبال این حمله انجام دهد ولی نیروهای مسلح کشورمان در تعاملی بی‌نظیر بین تمام ارکان و هم افزایی خوب بین میدان و دیپلماسی پاسخی افتخارآمیز به دشمنان داد.

پورخاقان در ادامه با بیان اینکه تنبیه موشکی ایران معادلات منطقه را بر هم زده است تصریح کرد: پس از این عملیات نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه سایر دشمنان کشورمان سر در درون خود فرو بردند و باید مردم و جبهه مقاومت قوی تر از همیشه به راه خود ادامه دهند.

وی در ادامه به اهمیت صیانت از نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: نیروی مسلح توانمند ما نیازمند صیانت است و سازمان قضایی نیروهای مسلح در این باره خود را همیشه با درایت متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشور می‌داند.

این مسئول با توصیه به حفظ تقوی الهی پس از پشت سر گذاشتن ماه مبارک رمضان گفت: عملیات وعده صادق به اراده خداوند انجام شد و نیروهای مسلح کشورمان در واقع ابابیل‌های الهی بودند که سجیل‌ها را بر سر دشمنان فرود آوردند تا جهان بداند که دوران بزن و در رو گذشته است.

پورخاقان همچنین به سالگرد حادثه صحرای طبس و شهادت اولین فرمانده سپاه یزد شهید منتظر قائم اشاره کرد و گفت: خبر پیروزی این حادثه را نه آمریکایی‌ها بلکه رادیو جمهوری اسلامی با اعلام شکست آمریکایی‌‎ها با معجزه الهی در صحرای طبس گزارش کردند.

در این آیین ضمن قدردانی از خدمات مهدی تشکری به جای وی غلامعلی دهشیری به عنوان رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha