استاندار: پیشرفت و توسعه شهری در هرمزگان یک اصل است

بندرعباس- ایرنا - استاندار هرمزگان با بیان اینکه پیشرفت و توسعه شهری در این استان یک اصل است، گفت: ورودی‌های شهری و پایانه‌های ورود مسافر هرچه‌ سریع تر ساماندهی شود.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز یکشنبه به مناسبت روز شوراها در دیدار با اعضای شورای شهر بندرعباس، تسریع در ساماندهی ورودی‌های شهر را مهم دانست و افزود: پایانه‌های ورود مسافر نخستین چهره شهر در مواجهه گردشگران هستند که ساماندهی زیربنایی و زیباسازی آن‌ها اولویت دارد و تعریف بازارچه‌های سنتی به ویژه در پایانه‌های بندری می تواند اقتصاد بومی و مشاغل خانگی مردم را رونق بخشد.

وی در خصوص مصوبات دور دوم سفر رییس‌ جمهور به استان هرمزگان نیز اشاره کرد: مصوبه الحاق ۳۵۰ هکتاری برای ترمیم بافت فرسوده ابلاغ شده که کمک خوبی در مسیر باز آفرینی شهر بندرعباس است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان، بر ضرورت افزایش کیفیت زیست در بندرعباس فراتر از جمعیت فعلیی تاکید و اظهار کرد: همراهی نمایندگان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا در توسعه استان اهمیت ویژه ای داشته که برآیند آن در حل مسایل شهری مشاهده می‌شود.

استاندار: پیشرفت و توسعه شهری در هرمزگان یک اصل است

دوستی با اشاره‌ به اصل توسعه شهری در دولت سیزدهم تاکید کرد: رسیدگی و افزایش کیفیت زیست مردم به ویژه در بندرعباس برای حفظ جامعه نخبگانی استان اهمیت بسیاری دارد و در این حوزه ضمن حمایت از طرح‌های نوین بر انجام مطالعات جامع در سطح تاکید داریم.

در این نشست رییس و اعضای شورای شهر بندرعباس موارد و مسایل شهری را با تاکید بر ترمیم۴۴ درصد بافت فرسوده، تسریع در جابجایی صنوف مزاحم، ساماندهی ترمینال قدیم و جدید، تجمیع درختکاری در مجموعه کوهستان‌ پارک پنجعلی مطرح و به تبادل نظر گذاشتند که تصمیم‌گیری درخصوص این موارد همچنین مطالعات مشاوره‌ای طرح جامع و پیشنهادات ارایه شده به کارگروه تخصصی هفته آینده موکول شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha