۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85460542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحویل زمین خانه کارگر زنجان پس از ۶ سال در دولت سیزدهم محقق شد

زنجان - ایرنا - دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان از واگذاری زمین به این تشکیلات برای احداث ساختمان خبر داد و گفت: تحویل این زمین پس از ۶ سال پیگیری در دولت سیزدهم محقق شد.

اصغر نجاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این زمین با مساعدت و همکاری مسئولان استان با مساحتی در حدود ۴۰۰ متر به خانه کارگر استان زنجان تحویل شد.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود ساختمان خانه کارگر استان تا حدود سه سال آینده در صورت تامین اعتبارات برای ساخت با مساعدت و همیاری مسئولان استان و خیرین به بهره برداری برسد.

به گفته نجاری، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید خانه کارگر استان همزمان با روز جهانی کارگر با حضور مسئولان کشوری، استانی و روسای تشکلات کارگری و صنفی برگزار می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان افزود: استیفای حقوق قانونی کارگران، ارتقای سطح بهره‌وری، آموزش و ارتقای مهارت و افزایش مشارکت کارگران در فعالیت‌های عمومی و اجتماعی از اهداف و رسالت های خانه کارگر است.

وی گفت: ما خود را به پیگیری و تحقق مطالبات صنفی و قانونی کارگران ملزم و مکلف می‌دانیم تا در پرتو آن‌ در امر تولید و بهره وری نقش موثری داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha