۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۱۷
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85477965
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار زنجان: ثروت کشور را باید از منابعی غیر از نفت افزایش دهیم

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: در شرایط کنونی روش گذشته برای تامین و افزایش منابع جواب نمی‌دهد بلکه باید ثروت کشور را از منابعی غیر از نفت افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری با بیان اینکه راه حل های قدیمی تامین منابع که عمدتا متکی به نفت بود جوابگو نیست و لازم است برای افزایش تولید ناخالص داخلی به سمت صادرات غیرنفتی برویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت برنامه محوری تاکید کرد و ادامه داد: طی ۲ سه سال گذشته تلاش ما حرکت بر اساس برنامه ریزی بوده است.

استاندار زنجان به لزوم حرکت بهره ورانه در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: حال خوب مردم به اقدامات مسوولان اجرایی برمی گردد، دستگاههای اجرایی تسهیل‌گر و فراهم کننده زمینه و زیرساخت مورد نیاز برای رونق تولید هستند و در این مسیر نباید سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در پیچ و خم های اداری معطل بمانند.

افشارچی به حرکت مدیران در مسیر تامین منابع از راه‌های جایگزین برای پیبشرد طرح ها تاکید کرد و گفت: مولدسازی یکی از این مسیرهاست که می توان از طریق آن از منابع معطل مانده، ارزش افزوده ایجاد کرد.

وی همچنین به ضرورت ارائه برنامه ای عملیاتی از سوی مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد و افزود: ارائه برنامه های عملیاتی و هدف گذاری شده، یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مدیران در استان است.

استاندار زنجان به اجرای طرح خوشه های تولید و روستاهای زیستی معیشتی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: این طرح برای مردم محور کردن طرح های اقتصادی در استان به طور جدی در دستور کار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha