۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85480156
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کشته شدن ۲ نظامی صهیونیست در غزه

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۷
کد خبر: 85480156
کشته شدن ۲ نظامی صهیونیست در غزه

تهران- ایرنا- صهیونیست‌ها به کشته شدن دو نظامی خود در نوار غزه اذعان کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از شبکه المیادین، منابع صهیونیستی گزارش دادند که در جریان درگیری های امروز در مناطق مختلف نوار غزه دو نظامی صهیونیست کشته شدند.

القسام هم کشته شدن نظامیان صهیونیست در جریان درگیری‌های امروز را تایید کرد.

همچنین روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد که ارتش صهیونیستی پایان عملیات نظامی در منطقه حی الزیتون واقع در نوار غزه را اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب نیز کشته شدن یک نظامی دیگر خود در نوار غزه را تأیید کرد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده که این نظامی در انفجار مهمّات در نوار غزه کشته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این فرد، ستوان یکم ران یافیتس ۳۹ ساله از گردان‌ ۶۸۲۸ تیپ بیسلماخ بوده که در انفجاری در محدوده پیرامونی نوار غزه کشته شده است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha