۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85487938
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین بزرگداشت شهدای خدمت در بافق یزد برگزار شد

۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۳۶
کد خبر: 85487938
آیین بزرگداشت شهدای خدمت در بافق یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- آیین بزرگداشت شهدای خدمت، عصر جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم و مسئولان در جوار تپه نورالشهدای روستای دولت آباد بافق یزد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرمانده سابق سپاه علویون در این آیین گفت: عاشورا را در خطبه خوانی تبیین کنید نه در نوحه خوانی و بدانید انقلاب اسلامی ایران محصول مکتب عاشوراست و هر زمانی که عرصه تنگ شود با مفهوم عاشورا مقابل دشمنان ایستادگی خواهیم کرد.

سردار محمد فرقانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی افزود: اگر نوحه خوانی پیش آمد درس عاشورا و اگر خطبه خوانی پیش آمد، عبرت‌های عاشورا است و انقلاب اسلامی ما را با دیگر انقلاب‌ها برای مردم مقایسه کنید، چراکه دشمن با انقلاب ما مبارزه می‌کند و کاری به دیگر انقلاب‌ها ندارد.

وی ادامه داد: تنها انقلابی که در تمامیت ارضی شکل گرفت، انقلاب اسلامی است و شعار آن نه شرقی و نه غربی و احیای دین توحیدی یعنی اسلام ناب محمدی است که با این انقلاب گفتمان سوم شکل می‌گیرد.

فرقانی بیان کرد: دشمنان برای مقابله با گفتمان انقلاب، کودتا انجام داده و جنگ تحمیلی را آغاز کردند و وقتی جنگ آغاز شد عراق توان نظامیش ۱۰ برابر ما بود اما ایمان، ایثار، مقاومت و پیروی از مکتب عاشورا ما را پیروز میدان کرد.

سخنرانی، روایتگری، مداحی، اجرای سرود و غبارروبی قبور شهدا از برنامه‌های این یادواره بود.

مرکز شهرستان بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha