کلنگ احداث مدرسه خیرساز در روستای چالاب مهران به زمین زده شد

ایلام - ایرنا - کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در روستای "چالاب" مهران با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در مراسمی با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی این استان تومان به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام روز یکشنبه در حاشیه کلنگ زنی این مدرسه، اظهار کرد: این مدرسه ۶ کلاسه با زیر بنای یک‌هزار متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع احداث می‌شود.

"جلال حمره" با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همواره در تاریخ ماندگار هستند، گفت: این مدرسه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به همت بانیان خیر برای دانش‌آموزان منطقه محروم و روستایی چالاب در شهرستان مرزی مهران ساخته خواهد شد.

کلنگ احداث مدرسه خیرساز در روستای چالاب مهران به زمین زده شد

وی با اشاره به نقش سازنده و موثر خیرین مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی است، ابراز کرد: میزان تعهد خیران مدرسه‌ساز در سال جاری تاکنون ۸۰۰میلیارد ریال و از محل مسئولیت‌های اجتماعی نیز بیش‌ از یک هزار میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام با اشاره به توجه رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم به مناطق محروم، خاطرنشان کرد: ۷۰درصد فضاهای آموزشی که از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون در این استان اجرایی شده در مناطق محروم بوده است.

به گزارش ایرنا، آیین کلنگ زنی این مدرسه، با حضور حاجیه "حمدیه خنجری" نماینده خیرین، "علیعباس شفیعی" فرماندار مهران و جمعی از مردم منطقه چالاب شهرستان مهران کلنگ زنی شد.

احداث استخر دانش آموزی در شهرستان مرزی مهران نیز از دیگر طرح‌های در دست احداث در حوزه توسعه فضاهای آموزشی در این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha