۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 85521206
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۱۲ فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی ایلام آماده بهره برداری شد

ایلام ایرنا مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: ۱۲فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی در استان تکمیل و آماده بهره برداری شده است.

جلال حمره روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد، هفت فضای آموزشی با ۲۹ کلاس درس با زیربنای ۳۷۶۸ متر مربع با اعتبار ۶۸۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: مدرسه ۱۲ کلاسه سازگار با محیط زیست (سبز) که برای اولین بار با صرف اعتبار ۳۵۰میلیارد ریالی در شهرستان ایوان احداث شده، ۲ مدرسه ۶ کلاسه در شهرستانهای دره شهر (بخش ماژین ) و دهلران (بخش موسیان ) و چهار مدرسه ۲ و یک کلاسه را از جمله این فضاهای آموزشی برشمرد.

حمره ادامه داد: مابقی این طرح ها نیز شامل چهار فضای ورزشی سالن، زمین چمن و استخر با زیربنای ۲هزار و ۷۹۳ متر مربع و اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال و یک باب فضای فرهنگی چند منظوره در شهر موسیان با زیربنای ۶۲۵ متر مربع با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال است.

وی مجموع اعتبار هزینه شده برای احداث این طرح ها را یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ۱۱ فضای آموزشی با ۵۳ کلاس درس با زیربنای هشت هزار و ۷۴۱ متر مربع و اعتبار هزینه شده یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال نیز تا پایان مهرماه تکمیل خواهد شد.

به گفته مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام، همچنین تا پایان نیمه نخست امسال ۲ باب فضای ورزشی با زیربنای یک هزار و ۹۷۱ متر مربع و اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، ۱۰۰ هزار دانش آموز ایلامی در سطح بیش از یک هزار فضای آموزشی مشغول به تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha