۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85491227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند سارقان خودروهای مدل پایین در قم متلاشی شد

۷ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبر: 85491227
باند سارقان خودروهای مدل پایین در قم متلاشی شد

قم – ایرنا – رئیس پلیس آگاهی قم از متلاشی شدن باند سارقان خودروهای مدل پایین و دستگیری چهار نفر در این رابطه در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ،‌ سرهنگ " جعفر عباسعلی پور" روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: درپی وقوع سرقت چندین دستگاه انواع خودروهای پراید مدل پایین از سطح استان قم شناسایی و دستگیری سارقان و کشف خودروهای مسروقه ،در دستورکار, کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرارگرفت.

وی افزود: کاراگاهان با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی یک نفر از سارقان با هویت معلوم را که دارای ۶ فقره سابقه کیفری بوده را شناسایی و درتحقیقات صورت گرفته مشخص شد نامبرده با همدستی چند نفر سارق سابقه دار اقدام به سرقت خودورهای پراید مدل پایین در سطح استان قم می‌کردند.

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات بعمل آمده محل اختفاء سارق شناسایی و پس از تعامل و هماهنگی مطولب با دستگاه قضایی استان اکیپ عملیاتی این پلیس به محل عزیمت و در یک عملیات غافل‌گیرانه سارق را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند

رئیس پلیس آگاهی استان قم اضافه کرد: در بازجویی بعمل آمده از متهم مشخص شد گوشی مسروقه را از فردی به هویت معلوم که یکی از سارقان سابقه دار بوده و در امر سرقت خودرو فعالیت دارد، خریداری کرده‌است

وی گفت:‌ با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان نهایتاً چهار نفر از باند سارقان شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر و در ادامه ۶ دستگاه خودروی مسروقه نیز کشف شد.

وی افزود:‌ متهمان در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شدند ولی با مواجهه مدارک و مستندات موجود به ۶ فقره سرقت در این خصوص اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha