بیش از ۷۹ هزار قلم داروی قاچاق از یک درمانگاه غیرمجاز در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از ۷۹ هزار قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی روز چهارشنبه اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فروش دارو قاچاق توسط فردی در یک درمانگاه غیرمجاز در منطقه شاندرمن شهرستان ماسال، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی صحت موضوع و اطمینان از آن به همراه نمایندگان مرکز بهداشت، تعزیرات حکومتی و سازمان غذا و دارو به آدرس محل‌ مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۷۹ هزار و ۷۸۳ قلم انواع داروی قاچاق در بازرسی از محل اعلامی خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان کرد: در این خصوص متهم ۵۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

کشف ۱۷ میلیارد ریال لباس خارجی قاچاق در رودبار

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، جانشین فرمانده انتظامی گیلان از کشف بیش از یک هزار و ۷۰۰ ثوب انواع لباس خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان رودبار خبر داد.

سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان رودبار حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودرو باری نیسان مشکوک شده و پس از بازرسی از آن یک هزار و ۷۲۲ ثوپ انواع لباس خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه متهم ۳۴ ساله این پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، بیان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات ۱۷ میلیارد ریال است.

بازداشت عامل قدرت‌نمایی در فومن

همچنین بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی شهرستان فومن از شناسایی و دستگیری فردی که با کلت کمری اقدام به قدرت‌نمایی و تهدید شهروندان می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی با بیان اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر قدرت‌نمایی و تهدید شهروندان توسط فردی با سلاح گرم در شهرستان فومن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات، متهم این پرونده را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه این فرد با استفاده از سلاح برای برخی شهروندان فومنی که از پیش با آن‌ها خصومت شخصی داشته قدرت‌نمایی می‌کرد، از کشف یک قبضه کلت کمری، ۱۳ عدد فشنگ، یک عدد پوکه و ۲ تیغه خشاب و یک تیغه سلاح سرد خبر داد و بیان‌ کرد: متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha