۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85494478
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گیلان کشف شد

۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85494478
۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرانزلی از کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال داخل انباری متروکه در یکی از مناطق حاشیه‌ای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ امیر وهاب‌زاده روز پنجشنبه با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی مزارع استخراج رمز ارزها در نظام اقتصادی کشور و شبکه توزیع برق به دلیل مصرف زیاد، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های مجموعه انتظامی برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، کشف و جمع‌آوری آن‌ها است و این امر با جدیت و به طور مستمر انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز فردی در زمینه استخراج ارزهای دیجیتال داخل انباری متروکه در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان بندرانزلی، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند، افزود: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته، صحت موضوع محرز و پلیس به آدرس محل موردنظر اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی از کشف ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز خبر داد و با اعلام اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص متهم ۳۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جلوگیری از فعالیت دندانپزشکی غیرمجاز در رشت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از فعالیت غیرمجاز یک موسسه پزشکی در منطقه بیستون شهر رشت مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شدند، افزود: این دندانپزشکی که توسط متصدی خانم ۳۸ ساله مدیریت می‌شد و این فرد اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرمجاز می‌کرد، پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان به معرفی فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی صالحه اشاره کرد و با اعلام اینکه پلیس با افراد سودجو که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطعانه خواهد کرد از شهروندان خواست، برای درمان به مراکز معتبر پزشکی و دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان مراجعه کنند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

رفع تصرف اراضی ۱۴۰ میلیارد ریالی در لنگرود

همچنین به گزارش دیگری از این پایگاه، فرمانده انتظامی لنگرود از رفع تصرف هفت هزار متر مربع از اراضی ملی به ارزش ۱۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی از دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در شهرستان لنگرود و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان ادارات منابع طبیعی و مسکن و شهرسازی به محل‌ اعلامی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه در بازدید از زمین‌ موردنظر مشخص شد، متهم هفت هزار متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله فنس محصور کرده، افزود: در این راستا متهم ۵۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی به جمع‌آوری کلیه آثار تصرف این اراضی و رفع آن اشاره و بیان‌ کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این زمین‌ها را ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha