حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت، قرارگاه دشمن را به هم ریخت

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در آیین تشییع شهدای خدمت  دسیسه دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت را خنثی و قرارگاه آنان را به هم ریخت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در گردهمایی فرمانداران این استان افزود: پس از شهادت آیت الله رییسی تجلی دیگری از یک مدیر و رییس‌جمهور خادم در ذهن مردم ترسیم شد.

وی اظهار کرد: تشییع باشکوه شهدای خدمت بار دیگر نشان داد که خداوند متعال محبت مسئولینی که با ایمان و عمل صالح به مردم خدمت می‌کنند را در قلب مردم قرار می‌دهد.

استاندار اصفهان یادآور شد: از ما انتظار می‌رود عملکرد دولت سیزدهم که شهید جمهور در راس آن قرار داشتند را به درستی به تصویر بکشیم و در اختیار موثرین جامعه و آحاد مردم قرار دهیم.

مرتضوی گفت: رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در همه امور و حوزه‌های اجرایی کشور به دنبال ایجاد تعادل بود.

وی ادامه داد: نگاه شهید رییسی راهبردی و جامع بود تا آحاد مردم از تمامی ظرفیت‌های کشور بهره‌مند شوند و ظرفیت‌های جدیدی نیز تعریف شود و در اختیار مردم قرار بگیرد.

استاندار اصفهان با تاکید بر تبیین شخصیت شهید جمهور آیت الله رییسی بیان کرد: بایستی فضائل و ویژگی‌هایی که ایشان در مدار حرکتی خود مد نظر داشتند به درستی به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: ارتباط با مؤثرین جامعه، اقشار، حلقه‌های میانی و همه افرادی که در مشارکت می‌توانند نقش‌آفرینی کنند به نحو مقتضی برنامه‌ریزی شود.

بر اساس جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست جمهوری، اسامی نامزدها ۲۲ خردادماه ۱۴۰۳ از سوی وزارت کشور منتشر می‌شود، همچنین از ۲۳ خرداد تا ششم تیرماه به‌مدت ۱۵ روز نامزدها فرصت تبلیغات دارند و از هفت تیر تبلیغات ممنوع خواهد بود.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، ستادهای استانی نیز تشکیل و ۱۰ خرداد، ثبت‌نام نامزدهای ریاست جمهوری آغاز می‌شود و پس از طی مراحل قانونی روز جمعه هشت تیر سالجاری انتخابات برگزار و چهاردهمین دولت جمهوری اسلامی ایران از سوی مردم برگزیده خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha