۱۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85494664
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: اردبیل باید شهری در شان نام و شکوه آن باشد

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: اردبیل از هویت و تاریخ پرباری برخوردار بوده اما از ظرفیت‌های آن به درستی بهره‌برداری نشده و اردبیل را باید شهری در شان این بزرگی و شکوه ساخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدحامدعاملی روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه مدیریت شهری در اردبیل اظهار کرد: ایران کنونی هم از نظر مذهبی مدیون اردبیل است که این عشق به اهل بیت (ع) مدیون اقدام‌هایی است که از اردبیل آغاز شد.

وی ادامه داد: هویت و تاریخ اردبیل و خدماتی که این شهر با آن پیشینه‌اش برای کشور ما انجام داده است، مساله قابل چشم‌پوشی نیست.

وی بیان کرد: همین شیخ صفی الدین اردبیلی که عالم و عارفی بزرگوار در دوران خودش بود و حتی در سطح بین‌المللی هم مورد توجه قرار داشت و از شامات تا هند و چین موقوفاتی به آن ایشان است که نشان از جایگاه و میزان تاثیرگذاری ایشان در آن دوران دارد.

استاندار اردبیل اضافه کرد: فرزندان ایشان نیز از عارفان و عالمانی بودند که در راه عشق به اهل بیت (ع) و آینده این سرزمین به شهادت رسیدند تا نهایت شاه اسماعیل صفوی توانست کشور را متحد کند و ایران کنونی را مرهون تلاش‌های او هستیم.

وی عنوان کرد: اردبیل را باید شهری در شان این بزرگی و شکوه بنا کنیم اما متاسفانه آنچنان که باید مورد توجه باشد و ظرفیت‌های گوناگونی در این خطه وجود دارد، نتوانستیم به درستی بهره‌برداری کنیم.

عاملی گفت: با این وجود کارهای بزرگی در سطح استان و شهر اردبیل در حال انجام است و اکنون در دوره‌ای از تاریخ اردبیل قرار داریم که همه مسئولان و دست‌اندرکاران به دنبال انجام خدمتی برای مردم هستند.

شهید آیت‌الله رئیسی فقط به فکر منافع و آینده مردم بود

استاندار اردبیل تصریح کرد: اگر خطا و قصوری هم در گذشته انجام شده باشد، همه باید بدانیم و بفهمیم که چه چیزهایی و کدام تفکر ما را عقب نگه داشته است؛ هرجا منیت، باندبازی و گروه‌بازی بوده، منافع فردی و گروهی بوده، هیچ کاری پیش نرفته است؛ هرجا افراد از منافع شخصی عبور کرده و به فکر منافع و آینده مردم و جامعه بودند، کارها پیشرفته است؛ این درسی است که از رئیس جمهور شهید عزیز گرفتیم.

وی یادآور شد: زمانی که آیت‌الله رئیسی بر سر کار آمدند، همه آن کارهایی که انجام گرفت در شرایطی بود که نه وضعیت ما نسبت به گذشته تغییری کرده بود، نه تحریم‌ها برداشته شده بودند و نه منابعی بیشتر شده بود.

عاملی اظهار کرد: شرایط شاید کمی هم سخت‌تر از گذشته شده بود اما آیت‌الله رئیسی نشان داد که می‌توان با کنار گذاشتن منیت‌ها و مسائل حاشیه‌ای، تکیه به مردم، عشق حقیقی به مردم و توجه به مسائل اساسی و در میدان بودن بسیاری از کارها را انجام داد و منشا خدمات بسیاری شد.

وی ابراز امیدواری کرد، مسئولان با همدلی و همراهی، عشق حقیقی به مردم مسیر پیشرفت کشور و توسعه استان را پیش ببریم و نام عزیزان قرارگاه سازندگی برای مردم ماندگار خواهد شد که در حوزه‌های مختلف از آب تا راه شاهد خدمات آنها در منطقه هستیم.

۲ پروژه زیباسازی و بهسازی رودخانه بالیخلو با اعتبار حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال و پروژه احداث پارک و فرهنگ‌سرای ۵.۵ هکتاری ویژه بانوان در محدوده زرناس، شهرک پردیس اردبیل در ادامه این آیین با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و مدیریت شهری آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha