شهید رئیسی الگوی بی‌بدیل اخلاص و خدمت بی‌منت به مردم بود
سفر شهید رئیسی به گلستان یک دی ۱۴۰۲

گنبدکاووس - ایرنا - استاندار گلستان گفت: ویژگی مشترک همه شهیدان اخلاص در گفتار، نیت و عمل بود و رئیس جمهور شهید نیز الگویی بی‌بدیل از اخلاص و خدمت بی‌منت به مردم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «علی محمد زنگانه» شامگاه چهارشنبه در دیدار با مردم شهر «دلند» از توابع شهرستان رامیان در شرق استان گلستان افزود: درسایه این ویژگی‌ها، جمعه‌های خدمت و سه‌شنبه‌های مردمی در سراسر کشور و استان‌ها شکل گرفت و شخص رئیس جمهور، معاونین، وزیران، استانداران و مدیران باجدیت مشکلات مردم را پیگیری و با برپایی میز خدمت در سفرهای استانی و شهرستانی پای درد دل آنها می‌نشستند.

وی اظهار کرد: آیت الله رئیسی به همه کارگزاران خود یاد داد که باید با مردم و در بین آنها باشند و بدور از تکبر و غرور و در نهایت تواضع و فروتنی به مردم خدمت کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: پیشرفت همه جانبه و متوازن استان توام با عدالت، توجه به اقشار کم درآمد و مناطق کمتر توسعه یافته، گره‌گشایی از مشکلات مردم، داشتن روحیه انقلابی و پاکدستی و توزیع عادلانه اعتبارات و تسهیلات از مهمترین درخواست‌های شهید رئیسی از بنده بود.

وی، اهتمام به تقویت وحدت اقوام و مذاهب و استفاده از ظرفیت شایستگان آنها در مناصب مدیریتی، تعامل با مدیران دیگر قوا، توسعه گردشگری و توجه به مساله اشتغال جوانان و حمایت از نخبگان را از دیگر انتظارات رئیس جمهور از استانداران برشمرد و افزود: در هیچ کجای دنیا چنین رئیس جمهوری نیست که در حکم انتصاب استاندارانش، مطالبات را درج کند و یا بدون تشریفات در بین مردم حضور یابد.

شهید رئیسی الگوی بی‌بدیل اخلاص و خدمت بی‌منت به مردم بود

زنگانه تصریح کرد: قلب رئوف شهید رئیسی برای مردم می‌تپید و به معنای واقعی خادم مردم بود و خداوند نیز پاداش وی را که آرزوی شهادت در راه خدمت به مردم را داشت، به او عطا کرد.

استاندار گلستان گفت: احیای خلیج گرگان، بازکردن گره پتروشیمی و بُن بست شکنی در تکمیل برخی پروژه‌هایی که افزون بر ۱۰ سال بلاتکلیف رها شده بودند، از جمله عملکردهای موفق دولت بوده است.

وی افزود: درسایه دیپلماسی اقتصادی دولت و توسعه روابط با کشورهای همسایه، اکنون حجم تردد کامیونی از مرز «اینچه برون» از صفر به ۱۶۰ دستگاه در روز و سهم صادرات گلستان به کشور ترکمنستان از ۹ به ۲۰ درصد و به کشور قزاقستان به ۳۰ درصد افزایش یافته است.

زنگانه همچنین با اشاره به مطالبات مطرح شده توسط برخی نخبگان و معتمدان شهر دلند، اضافه کرد: تمامی این مطالبات با همکاری و همراهی دستگاه های اداری و اجرایی گلستان در حد توان اجرای خواهد شد.

علی جوان حاذق خواه فرماندار رامیان نیز گفت: از مجموع 120 مصوبه جلسه شورای اداری مشترک گلستان و این شهرستان در 9 ماه گذشته 70درصد مصوبات که 14 مصوبه آن مربوط به شهر دلند و روستاهای همجوار اجرایی شده است.

امام جمعه شهر دلند هم با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه گفت: رئیس جمهور شهید لباس نوکری مردم را به تن داشت و انشاالله مردم ولایتمدار ایران در انتخابات هشت تیر با انتخاب فرد اصلح راه و مسیر وی را ادامه خواهند داد.

حجت الاسلام محسن کیایی افزود: مردم شهر دلند انتظار دارند مطالبات مطرح شده توسط نخبگان و متعمدان با تلاش بیشتر مدیران رفع شود.

افتتاح بوستان کودک به نام شهید آیت الله رئیسی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، افتتاح واحد تولید سیم و کابل برق با سرمایه گذاری ۲۱۰ میلیارد ریال، بازدید از واحد تولید کلید و پریز برق، عطر افشانی گلزار شهدا و نشست با معتمدان و نخبگان دلند از دیگر برنامه‌های سفر استاندار گلستان به این شهر بود.

شهر دلند ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و شهرداری آن در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha