۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۴۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85496488
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: آغاز ساخت و ساز در زمین ۲۹۵ هکتاری الحاقی به سقز ضروری است

سنندج- ایرنا- نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: آغاز به کار ساخت و ساز توسط تعاونی ها در زمین ۲۹۵ هکتاری الحاق به محدوده شهر، ارتقای آسفالت راه روستایی، واگذاری طرح احداث بزرگراه سقز- بوکان به ۲ پیمانکار و ضرورت تسریع در اتمام آن از جمله دغدغه های مردم این شهرستان است که پیگیری آنها ضروری است.

به گزارش ایرنا، محسن بیگلری روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سقز ضمن تشکر از تلاش های بهزاد رحیمی، وکیل قبلی مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل پروژه های آموزشی، واگذاری زمین های مناسب برای اجرای طرح ملی مسکن، فعالیت مجدد طرح راه آهن میاندوآب – سقز، شروع به کار دانشگاه فرهنگیان، استخدام دهیاران، شروع فعالیت در مرز سیف، استفاده از ظرفیت معادن، تعیین تکلیف پروژه سرمایه گذاری داخل چم از محل اوراق مشارکت توسط شهرداری و تکمیل مدرسه علوم دینی، از دیگر دغدغه ها است.

وی بر پیگیری مطالبات مردم تاکید کرد و افزود: اقدامات و توفیقات مسئولان در همه بخش ها برآیند شور و تلاش جمعی است لذا می طلبد همه مسئولان با اتحاد و همدلی برای توسعه و آبادانی شهرستان سقز تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مسئولیت به ویژه نمایندگی مجلس، امانتی سنگین است که با توکل برخدا، مشارکت مردم و مسئولان از آن سربلند بیرون خواهیم آمد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در این جلسه با تبریک آغاز به کار مجلس سیزدهم اظهار کرد: همه مدیران در کنار وکیل مردم در مجلس برای توسعه همه جانبه شهرستان تلاش خواهند کرد.

جعفر توان اضافه کرد: سلامت، صداقت و تلاش جهادی از شاخص های مدیران است که بایستی بر اساس این محورها برای آبادانی و عمران شهرستان به جد تلاش کنیم.

وی با تسلیت سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام الهی ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ بیان کرد: فردا یکشنبه این مراسم معنوی با حضور تمام مسئولان و کارکنان ادارات در مسجد جامع برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha