گام های توسعه محور کشور از برکات تسلیم نشدن در برابر استکبار است

بجنورد-ایرنا- معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: گام های توسعه محور کشور از برکات پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) و تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی است.

به گزارش ایرنا، قاسم جعفری روز دوشنبه در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: مستکبران جهان همواره در برابر ملت ایران ایستادند اما به لطف خدا توانستیم در عرصه های مختلف آنان را تسلیم اراده و منطق خود کنیم و این از دستاوردهای حرکت بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امام خمینی(ره) آن پیر روشن ضمیر، ذخیره الهی در پایان هزار دوم بود و امروز در سوگ فردی هستیم که در برابر طاغوت سرافراز و پرقدرت بود.

جعفری ادامه داد: از کرامات امام راحل (ره)، پرورش و تربیت شاگردی است که کشتی انقلاب را با هوشمندی به ساحل رساند، امروز ما بنیان گذار انقلاب را از دست داده ایم اما خرسند هستیم که با رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مسیر انقلاب به خوبی پیش رفته است.

وی با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان، گفت: مرهم این غم، مشاهده تحولی بزرگ در دل های مردم است، مردمی که با حضور باشکوه خود در آیین سوگواری شهدای خدمت، ولایتمداری خود را به جهان اثبات کردند.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری افزود: این حضور باشکوه و پشتیبانی مردم در صحنه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حرکت تاثیرگذار امام راحل (ره) است.

جعفری با بیان اینکه ایران اسلامی، تکیه گاه جبهه مقاومت است، خاطرنشان کرد: تاکید امام راحل (ره) بر حمایت از مظلوم بود و امروز هم غزه مساله مهم جهان اسلام است.

وی تصریح کرد: مردم ایران با مقاومت خود و خنثی سازی توطئه های دشمنان این کشور را در جهان الگو ساختند.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری گفت: اکنون نیز انتخابات امتحان بزرگ پیش روی ملت است که مردم با حضور حماسی خود بار دیگر توطئه های دشمنان نظام و انقلاب را خنثی خواهند کرد.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) الگوی عالم عامل، وقت شناسی، مدیریت، شجاعت، خوش رفتاری، مردمداری، پارسایی و ساده زیستی ساعت ۲۲ و ۲۰ دقیقه شب سیزدهم خرداد ۱۳۶۸ به علت عارضه قلبی در سن ۸۷ سالگی چشم از جهان فروبست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha