گره ترافیکی در جاده‌های گیلان وجود ندارد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: ترافیک نیمه سنگین در چند مسیر از جاده‌های گیلان مشاهده می‌شود ولی گره ترافیکی وجود ندارد.

سرهنگ جاور صفاری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اینک ترافیک نیمه سنگین در مسیر رشت به بندرانزلی، رشت به لاهیجان و منطقه امامزاده هاشم رشت وجود دارد.

وی افزود: این ترافیک با توجه به تعطیلی در این ساعات معمولی است و مشکلی در تردد خودروها در این مسیرها وجود ندارد البته ظهر و عصر امروز, مسیر امامزاده هاشم رشت ترافیک تا حدی سنگین ایجاد شد.

رییس پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به تعطیلات، بیش از ۷۰ هزار خودرو روز گذشته وارد گیلان شد که نسبت به مدت مشابه هفته قبل حدود ۵۰ درصد افزایش دارد.

وی افزود: با توجه به تعطیلات و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای ارتباطی و همچنین تسهیل در عبور و مرور محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و برعکس اعمال شده است.

سرهنگ صفاری بیان کرد: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ در روزهای ۱۳، ۱۵ و ۱۸ خرداد در محور قدیم رشت - قزوین و برعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین در محور آستارا - اردبیل و برعکس تردد تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ در روزهای ۱۳، ۱۵ و ۱۸ خرداد ممنوع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha