۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85497361
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان اجرا می‌شود

۱۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵
کد خبر: 85497361
محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان اجرا می‌شود

رشت - ایرنا - رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و همچنین محور آستارا - اردبیل و بالعکس در روزهای ۱۳و ۱۵و ۱۸ خرداد ماه اعمال می‌شود.

سرهنگ جاور صفاری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش‌رو و به منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی و همچنین تسهیل در عبور و مرور محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس، تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ روزهای ۱۳، ۱۵ و ۱۸ خرداد ماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان ادامه داد: همچنین در محور آستارا - اردبیل و بالعکس هم، تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ساعت ۲۴ روزها ۱۳، ۱۵ و ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۳ ممنوع است.

سرهنگ صفاری در ادامه بیان کرد: البته در صورت عادی بودن وضعیت تردد در محورهایی که در آن محدودیت و ممنوعیت ترافیکی پیش‌بینی شده، ضمن اطلاع‌رسانی نسبت به عدم اجرای آن در تاریخ‌های اعلام شده، اقدام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha