۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85502210
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

نبود نگاه حرفه‌ای به ساخت پارک در اهواز

۱۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبر: 85502210
نبود نگاه حرفه‌ای به ساخت پارک در اهواز

اهواز- ایرنا - رییس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: متاسفانه به موضوع ساخت پارک در اهواز نگاه فنی و حرفه‌ای وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی مطیعی روز شنبه در یکصد و پنجاه و یکمین نشست شورای اسلامی اهواز در سرسرای شورا با ابراز گله‌مندی از نحوه ساخت پارک و بوستان در اهواز بیان کرد: برای ساخت پارک در اهواز باید آینده‌نگری لازم در ایجاد فضای سبز و یا تامین تجهیزات انجام شود تا مردم در گذر زمان همچنان از فضای سبز و تفریحی شهر لذت ببرند و به مکانی متروکه تبدیل نشود.

وی گفت: ساخت پارک در اهواز نیاز به نگاه‌های کارشناسی‌تر دارد و باید قبل از ارائه طرح ساخت یک پارک از شهرداری به شورا، تحقیقات و بررسی‌های محیط زیستی و اجتماعی آن انجام شود.

مطیعی افزود: در بیشتر موارد ساخت پارک و یا بوستان در اهواز بدون توجه به شرایط اقلیمی و یا منطقه‌ای انجام می‌شود به همین دلیل در دراز مدت مردم علاقه‌ای به استفاده از این مکان را ندارند.

رییس کمیسیون محیط زیست، فضای سبز و سلامت شورای اسلامی کلانشهر اهواز اظهار کرد: این اتفاق باعث شده تا افق بلندمدتی برای ایجاد فضاهای سبز و تفریحی در اهواز رقم نخورد و مردم اهواز از این مکان‌ها لذت نبرند.

وی ادامه داد: برای ایجاد پارک به عنوان یک مکان تفریحی و اجتماعی باید به شاخصه‌های مختلفی از جمله رفاه، شادابی، تجهیزات و فضای سبز توجه شود که متاسفانه این موارد در بیشتر طرح‌های ساخت پارک در اهواز دیده نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، در نشست شورای شهر اهواز امروز مصوب شد از این پس ساخت پارک در اهواز منوط به دریافت نظر کمیسیون فرهنگی و محط زیست شورا است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha