آمریکا در پل شناور غزه دستگاه‌های رصد بسیار پیشرفته کار گذاشته است

تهران- ایرنا- یکی از تحلیلگران مصری از نقش پلید آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کارگذاشتن دستگاه‌های شناسایی و شنود برای رصد مقاومت فلسطین در پل شناور آمریکایی، پرده برداشت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، «سید مشرف» تحلیلگر مصری با اشاره به مشارکت آمریکایی‌ها در کشتار اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه گفت: آمریکاییها نقش پلید در غزه دارند و احدی هم نمی‌تواند آنها را بازدارد. پل شناور آمریکایی که در نوار غزه برپا شده است یک اسب تروا برای حمله به قهرمانان حماس و به شهادت رساندن مردان مقاومت در غزه است.

وی افزود: آمریکا در این پل شناور دستگاه‌های شنود و رصد بسیار پیشرفته نصب کرده است.

این تحلیلگر مصری بیان کرد: نیروهای ویژه معروف به دلتا آمریکا و شبکه بزرگی از سازمان جاسوسی این کشور موسوم به «سیا» در نابودی کامل محله النصیرات مشارکت داشتند که به شهادت بیش از ۲۲۰ نفر و زخمی شدن ۴۲۰ نفر در جریان عملیات آزادی چهار اسیر صهیونیست نزد حماس منجر شد.

وی تاکید کرد: سیصد هزار نظامی صهیونیست با هواپیما، تانک و توپخانه نتوانستند طی هشت ماه اسیران را آزاد کنند و اگر مشارکت آمریکا طبق گفته «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا نبود آنها هرگز توان آزادی این اسیران صهیونیست را نداشتند.

این تحلیلگر مصری ادامه داد: فلسطینی ها با آمریکا و رژیم صهیونیستی می جنگند. امیدواریم که حماس مذاکرات را متوقف کند.

وی همچنین به شدت از مواضع کشورهای عربی و تماشاگر بودن آنها درباره فجایع نوار غزه انتقاد کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی دیروز شنبه با بمباران گسترده اردوگاه النصیرات بیش از ۲۲۰ شهروند فلسطینی را شهید و ۴۲۰ نفر دیگر را زخمی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha