۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85503108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن سنندج آغاز شد

۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۱
کد خبر: 85503108
اجرای تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن سنندج آغاز شد

سنندج- ایرنا- عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن (اتصال تکیه و چمن به کمربندی آبیدر سنندج) با هدف حل معضل ترافیک در این مسیر ظهر یکشنبه با حضور استاندار کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، شهردار سنندج در این آیین اظهار کرد: رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یک مطالبه جدی از سوی مدیریت شهری در سنندج دنبال می‌شود و در این راستا برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تعریف شده است

سید انور رشیدی افزود: پروژه تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن در سنندج نیز در راستای رفع مشکلات ترافیکی تعریف شده است و امیدواریم در بازه زمانی معین به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در قالب این پروژه مسیر تکیه و چمن به سمت پارک کودک به صورت زیرگذر به طول ۳۲۰ متر(زیرگذر به طول ۹۰ متر به عرض هشت متر)، مسیر میدان حجاب به سمت پارک کودک به طول ۳۸۰ متر به عرض ۲۶ متر، رمپ تکیه و چمن به آبیدر به طول ۱۲۰ متر به عرض هشت متر، رمپ پارک کودک به تکیه و چمن به طول ۱۰۰ متر به عرض هشت متر و احداث میدان بیضوی شکل به مساحت ‌هزار و ۵۰۰ مترمربع اجرا می‌شود.

عملیات اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح تکیه و چمن سنندج آغاز شد

شهردار سنندج اضافه کرد:حل معضل ترافیک در محل تقاطع در ساعت اوج تردد، تسهیل ترافیک مسیر اصلی تکیه و چمن به پارک کودک، حذف قوس قائم در محل تقاطع، افزایش ظرفیت ترافیکی مسیرهای عبوری، ایمنی در تردد و همچنین کاهش تصادفات از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی با تاکید براینکه این نخستین پروژه شهری است که به صورت پیش ساخته اجرا می‌شود و در این راستا از شرکت پیمانکار تقدیر می شود، گفت:۵۰ درصد پروژه شامل دال و دیوارها آماده شده است و اعتبار آن به صورت استانی تامین خواهد شد.

رشیدی یادآور شد: اعتبار این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون ۱۲۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافته و براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در بازه زمانی ۶ ماهه به صورت کامل اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: طول زیرگذر احداثی ۷۳.۵ متر، حجم عملیات خاکبرداری آن ۱۱ هزار مترمکعب، حجم عملیات خاکریزی ۲ هزار و ۵۰۰ مترمکعب و حجم مصالح زیراساس ‌هزار و ۵۰۰ مترمکعب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha