۲۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85504057
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مفتی عمان خواهان حمایت مالی و تسلیحاتی از نوار غزه شد

تهران- ایرنا- مفتی عمان باردیگر حمایت خود را از ساکنان نوار غزه اعلام و خواستار حمایت مالی و تسلیحاتی از آنها شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه «الخلیج آنلاین»، «شیخ احمد الخلیلی» مفتی سلطان نشین عمان که همواره طی هشت ماه جنگ علیه نوار غزه، مواضعی در حمایت از ساکنان نوار غزه و علیه رژیم صهیونیستی اتخاذ کرده است، در جدیدترین موضع گیری خود از همه مسلمانان خواست که کمک های مالی برای تامین آذوقه، سلاح و هزینه های زندگی برای فلسطینی ها به ویژه ساکنان نوار غزه بفرستند.

وی در شبکه اجتماعی «ایکس» ضمن این درخواست، با اشاره به جنایت هولناک اخیر رژیم صهیونیستی در اردوگاه النصیرات غزه افزود: زیباترین همدردی و صمیمانه ترین و خالص ترین دعاهایمان را برای مردم عزیز فلسطین به ویژه ساکنان نوار غزه در مصبیت بزرگی ابراز می‌داریم که به علت توحش رژیم صهیونیستی دامن گیر همه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه در عملیات خود در اردوگاه النصیرات بیش از 270 شهروند فلسطینی را شهید و ۴۰۰ شهروند دیگر را زخمی کرد تا ۴ اسیر صهیونیست خود را از آنجا بازگرداند. گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس سپس در بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان تلاش برای بازگرداندن چهار اسیر صهیونیست، سه اسیر دیگر خود را به کشتن داده است.

مفتی عمان در ادامه تاکید کرد: باوجود این، ما به پیروزی بزرگ و فتح قریب خوشبین هستیم. با این وجود، از همه مسلمانان می‌خواهیم که بخشی از اموال خود را برای مردم آسیب دیده فلسطین به ویژه مردم نوار غزه برای تهیه آذوقه، سلاح و سایر هزینه های زندگی اختصاص دهند که این هزینه، بر هر مسلمانی واجب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha