۳۰۰ نقطه در ارومیه برای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تعیین شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار ارومیه گفت: ۳۰۰ نقطه شهر با دیواره های سفید برای تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آماده شده است و این فضاها به نماندیگان داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

غلامحسین عماری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: علاوه بر شهر ارومیه، ۶۹ نقطه در بخش نازلو، پنج نقطه در هرکدام از بخش های سیلوانا و صومای برادوست، چهار نقطه در بخش انزل و همچنین حداقل یک نقطه در تمامی روستاهای شهرستان برای تبلیغات انتخابات مهیا و مشخص شده است.

وی با بیان اینکه فضای متعارف، عادلانه و تعریف شده و طبق استانداردهای وزارت کشور را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار می‌دهیم، اضافه کرد: اگر در فضای خارج از فضای تعیین شده و خارج از دستورالعمل ها و چهارچوب ها شاهد تبلیغات باشیم، براساس قوانین مربوطه برخورد خواهد شد.

فرماندار ارومیه با اشاره به ترافیک شهر ارومیه و همچنین ضرورت توجه نامزدها به این موضوع اظهار کرد: در انتخاب محل ستادهای انتخاباتی مباحث ترافیکی باید در نظر گرفته شود؛ چرا که یکی از معضلات کنونی ارومیه ترافیک است و اگر ستادی در نقطه‌ای بدون برنامه‌ریزی و هماهنگی انتخاب شود، برای مردم مشکل ایجاد می‌شود، از این‌رو باید به الزامات ترافیکی عمل کنند تا مشکلات مضاعف ایجاد نشود.

عماری ادامه داد: فضا و بستر لازم برای تبلیغات و در راستای تبلیغات مساوی و عادلانه برای تمام نامزدهای انتخاباتی را فراهم خواهیم کرد و انتظار داریم در محل‌های تعیین شده به تبلیغ خود بپردازند.

وی افزود: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ارومیه ۵۶۱ صندوق رای نهایی شده‌است.

وی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات تعداد شعبات شهر ارومیه از ۲۸۷ صندوق اخذ رای در انتخابات سال گذشته مجلس شورای اسلامی به ۲۹۵ شعبه افزایش یافته‌است.

عماری اضافه کرد: شعبات نهایی شده در روستاهای بخش مرکزی به ۱۲۱، در بخش سیلوانا به ۴۳، بخش صومای برادوست به ۳۵، بخش نازلو به ۴۱ و در بخش انزل به ۲۶ شعبه افزایش پیدا کرده است و در مجموع ۱۸ شعبه اخذ رای نسبت به دوره قبل ( ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲) افزایش پیدا کرده‌است.

فرماندار شهرستان ارومیه ادامه داد: در این دوره ۱۶۷ صندوق سیار برای جمع آوری رای در مناطق شهری و بخصوص مناطق روستایی و همچنین سایر مراکز و اماکن از جمله بیمارستان ها، پادگان‌ها و خوابگاه های دانشجویی که مردم امکان حضور در شعب اخذ رای را ندارند، تدارک دیده شده‌است.

به گفته فرماندار ارومیه در هر شعبه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر جهت اخذ رای در روز انتخابات حضور خواهند داشت و در مجموع این انتخابات در شهرستان ارومیه با ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: چهار واژه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت الگو، مبنا و راهبرد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha