۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۵
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85505916
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۹۷ نفر در آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی اصفهان شرکت کردند

اصفهان - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان گفت: ۴۹۷ نفر روز جمعه در آزمون استخدامی ۶ دستگاه اجرایی استان در قالب طرح «شهید زین‌الدین»(مرحله دوم) شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، «شهید زین‌الدین» یکی از طرح‌های دولت سیزدهم به‌منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز و تحول آفرین در دستگاه‌های اجرایی و در قالب برنامه‌های توسعه است.

محمدرضا قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آزمون همزمان با سایر استان ها و در دانشگاه «شهید اشرفی اصفهانی» در شهر اصفهان برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعداد داوطلبان ثبت نام شده در این آزمون ۶۰۱ نفر بود، ادامه داد: ۴۹۷ نفر از آنها امروز در آزمون شرکت کردند.

قاسمی با اشاره به اینکه ۶۷ درصد داوطلبان مرد و ۳۳ درصد زن هستند، گفت: این آزمون با هدف استخدام ۱۰۴ نفر در اداره‌های «تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «صنعت، معدن و تجارت»، جهاد کشاورزی، «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری»، راه و شهرسازی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح در استان اصفهان، سهمیه استخدام برای جهاد کشاورزی ۴۰ نفر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۵ نفر، صنعت، معدن و تجارت ۱۶ نفر، مدیریت و برنامه‌ریزی و میراث فرهنگی هر کدام هشت نفر و راه و شهرسازی هفت نفر است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان پیش از این به ایرنا گفت: ۱۵۰ سهمیه استخدام و بکارگیری نیروهای تحول آفرین به دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان در قالب طرح شهید زین‌الدین اختصاص یافت که در این مرحله ۱۰۴ نفر پس از برگزاری آزمون استخدام می‌شوند.

قاسمی اضافه کرد: ۲۶ سهمیه نیز مربوط به استانداری و فرمانداری هاست که آزمون آن متعاقبا و همراه با سایر استانداری ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین ۲۰ سهمیه مربوط به جذب نخبگان و بکارگیری در پست‌های مدیریتی است که فرایند جذب آنها بر اساس شیوه‌نامه‌های مربوطه صورت می‌گیرد.

کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان حدود ۱۱۰ هزار نفر هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha