۲۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85506329
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: همه طیف‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نامزد دارند

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس باتاکید برضرورت حضور پرشور و حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشت تیرماه امسال، گفت: ۶ نامزد تایید شده از سوی شورای نگهبان نماینده جریان‌های سیاسی مختلف انقلاب هستند و هیچ حزب و جریانی نمی‌تواند بهانه‌ای برای شرکت نکردن در این عرصه مهم سیاسی و سرنوشت ساز بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز چهارشنبه درنشست جهاد تبیین ویژه مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای گنبدکاووس افزود: مردم باید در انتخابات پیش رو به نامزدی رای دهند که علاوه بر داشتن برنامه، کارنامه اجرایی خوبی نیز داشته باشد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اضافه کرد: الگوی مدیریتی که رئیس جمهور شهید اجرا می‌کرد باید از سوی رئیس جمهور آینده ادامه یابد.

حجت الاسلام ترابی، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، درک صحیح موقعیت جهانی و جایگاه ایران در مناسبات بین المللی، انسجام بخشی داخلی و استفاده از ظرفیت‌های درونی برای رفع مسائل و مشکلات را از مهمترین شاخص‌های رئیس جمهور شهید برشمرد و تصریح کرد: این شاخص‌ها در کنار داشتن روحیه انقلابی، جهادی، مردمی بودن، اخلاص و تعهد، خستگی ناپذیری و ولایتمداری باید مورد توجه و عمل رئیس جمهور دولت چهاردهم قرار گیرد.

وی افزود: از یک سو شاهد تغییرات در جامعه جهانی به‌خصوص افول آمریکا و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و از سوی دیگر ارتقای جایگاه ایران پس از طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق هستیم و گزینه روی میز کشورهای غربی از ادبیات سیاسی آنها حذف شده است.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: رئیس دولت سیزدهم با گفتمان انقلابی خویش به ما نشان داد که برای حل مسائل نه تنها هیچ تعارضی بین میدان و دیپلماسی نیست بلکه این ۲ عرصه مکمل و پشتیبان یکدیگر هستند.

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای تحریک گسل‌های قومیتی و مذهبی در انتخابات پیش رو، ادامه داد: نامزدها و طرفداران آنها باید مراقب این توطئه دشمن باشند و از بداخلاقی‌ها و تهمت زدن‌ به یکدیگر پرهیز کنند.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: انتخابات و تبلیغات آن باید با روحیه رقابت و رفاقت پیش برود زیرا هرگونه بداخلاقی در این عرصه سیاسی به آبروی و جایگاه نظام اسلامی آسیب می‌زند.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی جایگاه رهبر معظم انقلاب، سیاستگذاری کلان است و رئیس جمهور به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور، وظیفه تحقق سیاست‌ها را برعهده دارد.

شهرستان گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha