۲۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85508864
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: گفتمان انقلاب در فعالیت‌های انتخاباتی تقویت شود

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با تاکید بر لزوم تقویت گفتمان انقلاب در فعالیت‌های انتخاباتی، گفت: نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سه رتبه عملکردی، رویکردی و گفتمانی مطالب را بیان کنند تا مردم بتوانند شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس با مهم دانستن جهاد اخلاقی در روند گفتمان انقلاب، اظهار کرد: اخلاق‌ورزی و تواضع، شنیدن حرف‌های دیگران، دفاع صحیح و مناظرات با رویکرد تقویت گفتمان انقلاب از اولویت‌ها نامزدها در تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد.

وی حل مشکلات از طریق گفتمان انقلاب، حضور در میدان‌های جهانی برای دفاع از مردم غزه، محور مقاومت و بیداری افکار دنیا نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تلاش برای نابودی این رژیم و اخراج آمریکا از منطقه را از مهمترین رویکردهای گفتمان دولت شهید خدمت دانست و گفت: انتظار می‌رود این روند در مدیریت کلان ادامه یابد.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: حفظ حرمت مردم و قوای سه‌گانه، اعلام تبعیت از رهبر معظم انقلاب، ضد فساد عمل کردن، مبارزه با اشرافی‌گرایی و توجه به جوان‌گرایی از دیگر شاخصه‌های دولت شهید رئیسی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: نه تنها چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را دولت دوم شهید رئیسی می‌دانیم بلکه به طور قطع با توجه به اینکه خون آیت الله رئیسی پشتیبانشان است عملکردی شجاعانه تر خواهند داشت.

وی با قدردانی از سفرهای استاندار گلستان به شهرها و شهرستان‌های استان با هدف جهاد تبیین که از رویکردهای دولت رئیس جمهور شهید محسوب می‌شود اظهار امیدواری کرد روحیه گره‌گشایی از مشکلات مردم با برپایی میز خدمت و رفتار محبت آمیز در دولت بعدی هم ادامه داشته باشد.

امام جمعه گنبدکاووس: گفتمان انقلاب در فعالیت‌های انتخاباتی تقویت شود

امام جمعه گنبدکاووس قول پرداخت مطالبات گندم‌کاران تا چند روز آینده و سفر رییس قوه قضاییه به قطر و دیدار با پادشاه این کشور برای پیگیری بعضی از توافقات و حمایت از مردم مظلوم غزه را از جمله افتخارات کشور دانست و گفت: هر روز شاهد به مرگ نزدیک‌تر شدن رژیم غاصب صهیونیستی هستیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه فقط در ۱۲ روز اخیر ۸۰۰ شهید به جمع شهدای غزه اضافه شد، بیان کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، دنیا در حال مشاهده ذوب شدن صهیونیسم است و هر روز بیشتر از قبل ناتوان می‌شود و مهاجرت فوق العاده یهودیان از سرزمین‌های اشغالی در حال وقوع است.

وی آتش‌بار بی سابقه حزب‌الله علیه رژیم غاصب صهیونیستی، قرار گیری این رژیم در لیست سیاه سازمان ملل به دلیل کودک‌کشی و استعفای تعدادی از وزرا و نیروهای ارتشی آن و افزایش موج صهیونیسم ستیزی در دنیا را از دیگر نشانه‌های نزدیکی نابودی این رژیم برشمرد.

امام جمعه گنبدکاووس با گرامیداشت مناسبت‌های پیش رو در ماه ذی الحجه، از مردم خواست به اجرای اعمال این ایام به ویژه عید قربان که مهمترین آن عبادت و بندگی بیشتر، قربانی کردن در راه خدا و حضور در نماز عید قربان است توجه ویژه‌ای داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha